søndag 10. juni 2012

SaltogPepper: Søte drømmer


 vennindekveld* ponni plutselig uten sko* Jobbelørdag* regnvær* ponnijakt på natten *godvær* tacokveld med familien* ponni får på sko igjen* sovne til Poirot* Fruktkick* varetelling*

Slik har de siste dagene vært.
Helgen har bestått av jobb,jobb,jobb så nå er det bare å følge Salt og Peppers gode eksempel og krype godt under dyna..
De har desverre ikke kommet så langt i oppussingen enda, men nytt sengetøy har de fått.
og hva er vel bedre enn å legge seg i nytt sengetøy?










Tusen takk alle sammen for koselige kommentarer på forrige innlegg, gleder meg til å besøke bloggene deres!
Og takk til de 2 nye følgerne mine,jeg blir så GLAD! 
snart 100 følgere, sprøtt..

Søte drømmer ønskes til alle dere der ute<3

8 kommentarer:

Ingeborg sa...

Godt å få et lite glimt av deg igjen. Har savnet deg her i bloggverden.

Fin ny uke til deg, god klem.

Elisabeth Solum sa...

Så søt seng Salt og Pepper har! Herlig lampe og så fint med hjerter på veggen! :)
Søte drømmer til deg også! :)
Klem Lisa

Hulda sa...

Så søtt. :) Likte veldig godt bildene under, så sommerlige og fine. :) Flott uteplass.

Unknown sa...

Really Cute! :)

sweet dreams!

Vicky

Zopp Design sa...

Så kos!

Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

Mange spennende premier og masse artig innhold.

Ta turen innom oss!

Anonym sa...

Å elsker alltid dine innlegg eg,så fin og flott blogg som du har:)Så søte bilder og så skjønn seng!
Melkeblomstene kjøpte eg på www.happylines.no og ein kunne få de i mange farger:)
Skal bli litt flinkere til å legge ut link for det synest eg alltid er kjekkt og å gå direkte inn å sjå der de selger det ein skriver og viser bilde av:)
Fin mandag til deg og ei fin ny veke:)
Klem fra Lillian.

Linnéa sa...

Hehe så skjønne Salt og Pepper! Ser ut som de koser seg med nytt sengetøy.

Her går også dagene i ett. Ble plutselig en Vestfoldtur i helgen, bestemt sånn klokka 8 på fredags morgen og så var det avgårde på ettermiddagen. Veldig koselig med en tur hjemover, men merker det er litt langt å kjøre for en helg..

Ha en fin kveld!

Klem

Tine i Rosablokken sa...

Yay salt og pepper! Elsker disse innleggene/bildene!

Nå merka jeg det var lenge siden jeg har vært innom her :s masse beøsk og en uke med jobb og gjøremål er grunnen:( men nå tror jeg jeg er tilbake!

For en heeeeeeerlig uteplass du har helt nyyydelig. Tittet innom ølbloggen og. For et morsomt prosjekt, og heldige du som det regner øl på:))

Håper du får en fin kveld, klem fra tine!