søndag 8. juli 2012

Livet er en lek!

Ihvertfall noen dager..
"All kunst er lek. Når en kunstner slutter å leke, 
kan han ikke skape kunst."
Kolbein Falkeid
Det er viktig å leke seg, være barnslig, kreativ, 
finne glede i små ting, da er jeg mest lykkelig.


Jeg ble lykkelig da jeg så at Barbapa var i kinder-egget
 (og måtte derfor kjøpe flere)
Og første gang jeg smakte "GOURMET JELLY BEANS"
36 forskjellige smaker...Rene Harry Potter godisen:)

 Fineste Maia som står bak en av mine absolutte favorittblogger,
 har valgt GØY PÅ TANGEN
som månedens blogganbefaling:)
 Besøk Maias fantastiske lille verden

Noen nye følgere har det også kommet den siste uken,
 velkommen og takk til dere alle sammen:)

Regner med at mange av dere der ute starter ferien for fullt imorgen, mens vi andre kanskje må vente noen uker til?
Ny uke nye muligheter..
 NYT, LEK, LEV!

10 kommentarer:

Ingeborg sa...

Heisann Cathrine. Et skikkelig bligladavålese-innlegg:) Herlig! Ja, jeg nyter ferien. Nå er huset reint og ryddig, så i morgen blir det bare å nyte. Skal så vidt nedom trening, det er jo også lek (og slit), og så nærmer det seg Kreta-tur, men imens skal jeg nyte dagene som best jeg kan.

Fin ny uke til den fineste bloggeren:) Stor, god klem fra meg:)

Hulda sa...

Det har du da helt rett i. :) De små ting er viktige å få med seg. Søtt innlegg, bokstavelig talt. ;))

Helene Orskaug sa...

Å, Så herlige, lekne og fargerike bilder! Blir glad av dem:o)
Så veldig fristende ut også!

Heleneklem

Tine i Rosablokken sa...

Elsker å leke og jeg elsker dette bildet! Noen ganger tenker jeg at jeg er altfor barnslig og skulle ønske jeg var mer raffinert, men så kommer jeg på hvor gøy det er å leke for da kommer man alltid på luure ting.

Gratulerer som månedens anbefaling, utrolig morsomt!
Klem

(eddas) sa...

Hallo:)
Ja det er gøy å leke seg litt,en kan ikke bli for gammel for det:)
Blir ikke noe ferie her før i august...
klemklem

Krossmyra sa...

For et herlig innlegg, fikk lyst på snop nå! Fine bilder:)
Tusen takk for fin kommentar om gangen! Vi brukte trestjerners gulvmaling, den tørket fort, og luktet nesten ikke, veldig fornøyd:)
Fort gjort er det også, ihvertfall i en liten gang, hehe. Soverom og stue/kjøkken gjenstår jo fremdeles...:)
Klem

Fruehuset sa...

Så flott at Maia har kåret deg til månedens blogg:) Det var vel fortjent, bra at fleire oppdagar deg.

Jelly beans er fryktelig lett å bli avhengig av, også så mange ulike typar! Nam

Ha ein fin fin tirsdag:)

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
ett innlegg til å bli glad av :)

Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
Nyt kvelden søte deg.
klem

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
ett innlegg til å bli glad av :)

Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
Nyt kvelden søte deg.
klem

Roser og Patina sa...

Herlige bilder! Det er viktig å ikke glemme å leke:) Det er jo en stor del av det å være kreativ. Jelly Beans er jo så godt med alle de forskjellige smakene:) Kunne tenkt meg et par med kaffesmak nå..
Ønsker deg en nydelig helg. Klem Ellen