tirsdag 2. oktober 2012

30 år!

30 år idag og livet kunne ikke vært bedre.
Stikker en kjapp tur innom for å oppdatere dere litt 
om alt det fantastiske som skjer!
Helgen har vært full av  bursdagsfeiring:)




Nei, jeg fikk ikke villsau i gave..
Men jeg fant denne da vi var ute å kjørte i gaven fra min kjære, 
(han er virkelig verdens beste)
Så nå har vi bil som har plass til Zita,baby OG vogn,
fantastisk!



For å toppe "bursdagsuka" er jeg valgt ut som en av 10 finalister,
i utfordringen " behind my door" som var på bloggen 
Hege in France for en liten stund tilbake. 
Veldig stolt av å være en av disse 10! 
Absolutt verdt å kikke innom, det er så mange flinke folk der ute.
kanskje noen vil gi meg en stemme i bursdagspresang?
*blunkesmilepent* 


DESSUTEN
er vi med i KK JUL som finnes i butikken i disse dager,
 løp og kjøp:)
Så å bli 30 år kan virkelig anbefales;)

Må igjen få si tusen takk til dere som titter innom å skriver koselige ord! jeg blir så glad! Gleder meg til å sette meg ned å "besøke" alle sammen:)

                                          fra Cathrine
 






16 kommentarer:

elviras drops sa...

Gratulerer med den store dagen!!! Så gøy at du er blant dei ti finalistane i behind my door, eg skal stemme på deg:-) Og spent på KK jul!
Ønsker deg ein superduper dag!
Stor klem

(eddas) sa...

Grattis grattis med alt det flotte:)Skal stemme på deg:)Og da må jeg kjøpe KK:)
fin dag til deg
klem

Therese sa...

NYDELIGE BILDER ALTSÅ!!! :) Gratulerer igjen med dagen! Skal kjøpe KK jul! Oh yeah! <3 hils til kjente! :) :)
Klemmer!

MittLilleHjerte sa...

Gratulerer med den store dagen:)
Og nå trodde jeg en stund det ble villsau i gave, he he.
Gratulerer med finaleplass!:)
Så utrolig gøy!
Og gleder meg til å se KK jul:)
Ha en strålende dag du skjønne;)
Klem fra Janne

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer såå mye med dagen Cathrine! :)(trodde det var den 3.?)
Og gratulere med finaleplass, du har fått min stemme! :)
Gjett om jeg skal kjøpe KK Jul .. ?:)
Ha en herlig dag! :)
Klem Lisa

Hege Morris sa...

Gratulerer så mye!
klem Hege x

mellaogmalla sa...

Vel unt! Vakkert bilde du har med i Hege in France sin utfrordring. Må kjøpe KK og lese;) Og gratulerer med 30 årsdagen!
:)

Krossmyra sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Og gratulerer som finalist og med KK artikkel:)
Håper du får en fantastisk dag videre!
Stor klem

siri ore elle sa...

Gratulerer med dagen!!
Og gratuerer som finalist og KK artikkel!! Så gøy:-))))
Fin dag til deg!!
Klem Siri

Fairy Nuf sa...

Grattis med den store dagen og som finalist. Gleder meg til å lese KK jul! Håper du får en kjempefin dag. Stor klem fra Ingrid

Ingeborg sa...

Gratulerer med dagen nydelige Cathrine, jeg har vært inne og stemt på deg. Herlig bursdagpresang du fikk av bergeneseren:)

Og alle dere som vil lese KK-jul, det er verdt å lese om superbloggeren og hennes bergenser:)

Livets små øyeblikk sa...

Gratulerer så masse med dagen kjære du, bursdagsgave er herved gitt etter ønske;)
Jeg kjøpte med meg KK jul hjem fra jobb i dag, så kjekt å lese og se bilder fra det flotte huset deres:)

Håper (og tror;) at dagen din har vært alt du ønsket deg, bursdagsklem i massevis:)

Anonym sa...

Gratulere så masse med 30 årsdagen din i går,hihi blir vel vel overstått då:) gratulere så masse med herlig gave og så supert at du er både finalist og er i KK jul,det er jo så supert og blir glad på dine vegne eg:))
Skal gi mi stemme til deg søta:)
Fine bilder!
God klem fra Lillian

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så mye spennende det er som skjer for din del for tiden! Moro og veldig stas :)
Og gratulerer med dagen!

Hilsen fra Stine

Krossmyra sa...

Tusen takk! Stemmer at traktoren er på badet ja:) Tenkte litt på den nib utfordringen, skal se om jeg får noen greie bilder, er ikke alle deler av rommet som er like bloggbare, hehe:)
Føllmønstringen gikk bra, hun oppførte seg eksemplarisk og fikk 88788:)
Ha en fin dag!
Klem

Fabelaktig sa...

Hurra for finingen!

ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
klem&smil