torsdag 22. januar 2015

Tanker om 2015

 
«It was the best of times, it was the worst of times" 
En setning som oppsumerer mitt 2014 perfekt..
Det er morsomt å lese hva mine forsett var for 2014, mange av dem klarte jeg å innfri med glans, men så dukket det også opp mange nye utfordringer i løpet av året som endret mye.
Du kan lese mine forsett for 2014 HER

Men nå er det bare å se fremover og gjøre forandringer!


 
I 2015 skal jeg :
Leve mer
fortsette å lete etter lys 
 hverdagsmagi 
Jeg skal sette minst en drøm til virkelighet,
 ihvertfall forsøke!
Og jeg skal såklart fortsette å drømme..
Jeg skal tro på meg selv 
og håpe.
Jeg skal spare på hvert eneste smil
og jobbe med hendene.

Kanskje lovlig sent å komme med forsett nå, men det var i år veldig vanskelig å fa tankene ut av hodet og ned på tekst!
Jeg vil gjerne høre deres tanker om 2015!

7 kommentarer:

Fairy Nuf sa...

Så utrolig fine nyttårsforsetter! Ha en kjempefin dag! Klem fra Ingrid

Bergheim sa...

Tusen takk for koselig komentar i bloggen, og at du liker huset. Spennende bilder du har komponert her. Likte godt både farger og uttrykk. Ha en superfin dag

Bergheim sa...

Tusen takk for koselig komentar i bloggen, og at du liker huset. Spennende bilder du har komponert her. Likte godt både farger og uttrykk. Ha en superfin dag

Malla sa...

Nydelige ønsker, og håper du får innfridd dem<3
Jeg henger meg på flere av de;)
Det viktigste for meg er tilstedeværelse og å fortsette å lete etter de små gleder, og tid med mine fineste!
Og yoga forhåpentligvis :)

Håper du finner inspirasjonen <3

angie sa...

hallo, catherine, deres bilder er vakker !!! Jeg skulle ønske at 2015 er godt år !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

Huldra sa...

Gode, jordnære og fornuftige nyttårsforsett, sammen med en samling vakre bilder :)

Jeg har vel egentlig ingen nyttårsforsett, annet enn å leve så godt og rolig som mulig, og ikke trå inn i gamle mønster som kan sette negative spor. Dvs. sette ned foten enda raskere enn før, og ikke være så himla empatisk hele tiden. For mye av det spiser en nemlig opp, så en balanse er på tide. Da hadde jeg visst noen forsetter likevel. Takk for at du hjalp til med å sette de små grå i gang, og godt nyttår :)

Ingeborg sa...

Jeg vet ikke om jeg har noen nyttårsforsetter... eller jo, kanskje. Ikke gi så lett etter når hodet sier nei, prøve å stå på litt til, nå nye mål. Liker dine tanker:)