onsdag 29. april 2015

Lag en drømmefanger 1

Jeg elsker drømmefangere i alle varianter og regner med at jeg ikke er alene? Derfor tenkte jeg å dele med dere hvordan man lager en superenkel personlig drømmefanger.


Du trenger  :
Hamptråd
en metallring eller tykk metalltråd til å forme en ring
saks
tang 
tynn ståltråd
fjær
En personlig ting du vil feste i drømmefangeren 



1.Start med å klippe den tykke ståltråden i 
størrelsen du vil lage drømmefangeren din i


2. Begynn å surre hamptråd rundt ringen, pass på at
 du får det tett uten "glipper" hele veien rundt.


3. Klipp til så mange tråder du ønsker og fest fjærene 
til tråden ved å surre dem fast med den tynne ståltråden.



4. Fest trådene til ringen og helt tilslutt 
fest din personlige eiendel!

Jeg har brukt en gammel nøkkel som har vært med meg i mange år og da blir den liksom litt ekstra fin;)

Lager du drømmefangere? 
Jeg vil gjerne se deres!


Ingen kommentarer: