mandag 7. september 2015

NÅR ER VI " B R A N O K" ?

Jeg er omgitt av flinke folk og det er vanskelig å ikke sammenligne med seg selv..
Vi kjenner alle noen som får alt til å virke så enkelt, noen som alltid ser superfreshe ut og har rotefrie, nyvaskede hjem. 
Noen som har tid til alt, får til alt, gjør alt.


Iblant får jeg nesten lyst til å gi opp når jeg ser bilder på blogger som er så vakre at jeg nesten blir flau over hva jeg selv legger ut..
Jeg har utkast på over 30 innlegg, som ikke var "bra nok" for å legges ut, men " ikke bra nok" for hvem?

Realiteten er at det vil alltid være noen som er flinkere/bedre uansett hva det gjelder:
om det er foto, jobb, hest, hus, fest,utstråling, familie osv osv..

Så hvorfor dyrker vi ikke da frem det vi selv er gode på?
Hvorfor er vi så opptatt av hva andre mener eller mere riktig hva vi TROR andre mener..
Og hvorfor ser vi ikke oss selv i det samme lyset som vi gjør med andre?

Jeg rister meg selv litt her og legger ut bilder som har samlet seg opp under " ikke bra nok" kategorien og så minskes ihvertfall siden med utkast litt;) 
 Jeg hører veldig gjerne deres tanker rundt dette temaet! ! !






1 kommentar:

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Så enig med deg! Jeg og øver på "bra nok!" Det er ikke lett med all lykke som øses over oss i alle kanaler. Og jeg er jo med på hele karusellen selv også. Tenker som deg at "dette kan jeg ikke legge ut, det er ikke bra nok..." Nå har jeg alltid tenkt at bloggingen er for min egen del (og det er den hvertfall nå, har jo knapt et eneste besøk etter at instagram kom på banen, hehe), og når prestasjonsangsten tar meg for fullt, prøver jeg å huske hvorfor jeg fortsetter med bloggen. Fordi det er gøy. For min egen del!

OG bildene dine er absolutt bra nok! De er jo helt nydelige!
Klem fra Kristine