tirsdag 17. mai 2011

17 mai- familiemaraton


Etter en lang dag er 17 mai er vel overstått:)


Tidlig opp og på med bunaden! Er ikke så veldig glad i å ha den på meg, men i år følte jeg
faktisk at den passet meg bedre!


"Synnøve Finden" med to trøtte hester



Barnetoget er alltid koselig å se på, masse flagg og pyntede, glade barn og voksne:)



Storebror er fin i bunaden sin!


Denne kostymen var bare helt fantastisk! haha


Øgårdsveien...ingen av besteforeldrene mine lever lenger, men familien har allikevel arrangert selskap her iår, veldig koselig å se alle store og små.



Utrolig mange fine blomster denne 17 mai


Fryd!


Min onkel har en "mini- traktor" som alle de små får sitte på denne dagen, stas!


En liten hvilepause hjemme og gutta mine koser seg...
(Deilig å ta av bunaden)



Grilling hos storebror


Masse god mat og kaker, sånn som 17 mai skal være!
Nå blir det deilig å krabbe opp i sengen, slitsomt å være på stas hele dagen:)

God natt


1 kommentar:

Sara sa...

du er jo så fin i bunaden din søta! :D jeg elsker bunaden min, så jeg har aldri skjønt hvorfor du ikke liker din ;)