onsdag 25. mai 2011

Den som venter på noe godt..


Venter ikke forgjeves....
Hurra, imorgen kommer kjærsten hjem fra 5 dagers heimevernsøvelse!


Så jeg får tenne lys og prøve å kose meg alene de siste timene.
Fryktelig rart å være helt alene når man er vant til å være sammen med noen 24 timer i døgnet.


Jeg har endelig fått ut glasset i det gamle vinduet og hengt det på kjøkkenet.
Vurderer å feste netting bak så man kan henge på bilder osv..



Denne gamle plantekassen ble perfekt på stueveggen!




deilig å sitte å redigere bilder i et rom fullt av lys:)


Nye telys holdere kjøpt på Plantasjen:)


Elsker å ta bilder av glass, alltid noe morsomt som skjer i bildene..




Ønsker alle en god natt<3




2 kommentarer:

Sara sa...

bare vent til jeg får leilighet og jeg skal ha bildene dine på veggen! elsk <3

Mamman og pappan din sa...

Vi er fryktelig imponert. Du er så flink til å ta bilder og skrive koselige tekster. Hilsen mamman og pappan igjen. Klem fra oss