søndag 18. november 2012

Mens vi venter...

( på desember )
Nyter jeg de milde fine høstdagene november har gitt oss..Ihvertfall de dagene det ikke har regnet i bøtter og spann og litt til.
For min del er det litt i tidligste laget å pynte til jul inne, men å hente pynt fra skogen og øve seg litt ute kan man vel gjøre?

 



 
Kurver fulle av kongler er samlet inn til kommende juleverksted. 
Bjørkekvister og granbar blir til kranser. Rustne hestesko og lykter i alle størrelser og fasonger. Moseballer er superenkle å lage - fyll potter eller heng dem opp, enkel og fin dekorasjon.


Bloggen har rundet godt over TJUETUSEN visninger!
Tusen takk til dere fine, snille, vakre der ute som stikker innom og legger igjen spor:) Bloggverden er fin

Ønsker alle en fantastisk ny uke!

15 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig du har gjort det utenfor. Flott med grankvistene, og mosedekoren. Fint med lysglassene innimellom. Lekkert. Synes også det er for tidlig med jul inne nå, skal starte til advent. :)

Fabelaktig sa...

Så utrolig koselige bilder!

Ønsker deg en nydelig start på uken.
klem

Ingeborg sa...

Når jeg ser slike bilder savner jeg å kunne dekorere ved inngangsdøra, men har terrassen der jeg kan utfolde meg litt.

Jeg har heller ikke begynt på julepynten inne, men har jo begynt å tenke litt.

Litt lite på bloggen for tida, slapp, skylder på regnet. I morgen har jeg et spennende fotooppdrag på jobb, håper jeg kan legge ut litt bilder derfra etter hvert:)

Fin ny uke til den flotteste bloggeren, varm klem fra Ingeborg

Duse Pasteller sa...

Herlig stemning!
klem:)

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så utruligt flott du hadde pynta ute med mose og greiner og alt,veldig koselig:)blir så kjekkt når vi kan pynte inne og,går fort nå framover:)
Eg må få unna to bursdager og så blir det pynting til jul,kjekkt med bursdager i november,hihi må planlegge litt pynting til dei og:)
Håper det går fint med deg:)
God og varm klem fra Lillian

elviras drops sa...

Kjempefint Cathrine! Du er utruleg flink til å lage det fint rundt deg! Klem frå Mari

Huldra sa...

Så deilig stemninsfull. Takk for god inspirasjon! Jeg var faktisk ute og raket løv i dag, og ryddet litt i det triste inngangspartiet minn. Nå ga du glød til å gjøre det pent der ute. Takk! :)

Therese sa...

Nydelige bilder!!!! Inspirasjon til egen pynt i stuen:) Tusen takk!!!

<3 <3 <3 <3

Roser og Patina sa...

Åh så herlige bilder Cathrine! Du er så kreativ! Ble kjempekoselig med alt det grønne av naturmatrialer som du har brukt. Fikk lyst til å løpe ut i skogen med det samme og finne ting:) Men tror jeg gjør det når det enda er dagslys;)
Ønsker deg og den lille i magen en fin uke <3 Klem

mellaogmalla sa...

Så koselig! Likte veldig godt de kulene av mose.
Her regner det sånn at lysten til å stelle ute er minimal.. Godt å se at andre har inngangspartiet på stell da ;)

Camilla sa...

Oi, nå ble jeg veldig inspirert! :) Takk! Her er det ikke så mye snø akkurat, så kanskje jeg skulle benytte muligheten til å gjøre litt innsanking. Skal feire jul i eget hus for første gang, så jeg har jo veldig lyst til å pynte litt (mye) da ;)

linnørtenånå sa...

Så koslige bilder :)
Fint du har det utom ytterdøra, ingen snø der nede heller ser jeg..

Håper du har en flott uke med magegullet ditt :)

Anonym sa...

Kjempe fint og rustikt :) Må ta meg en tur i skogen, bare så veldig vått her på vestlandet.. Klem Lisbeth

Vibeke sa...

Ulempen med å besøke innom bloggen din, er at jeg klør etter å komme hjem og fortsette med oppusingen som gjenstår, fikse og ordne et hjem der man skal oppholde seg ganske permanent. Interiørfeberen har ikke slått til her i Chile, spesielt ikke i nord, kanskje mest fordi det er så mildt hele året og man oppholder seg mest utendørs. Alle møbler du får tak i er brune (hvitt, hva er det for noe?) og alt ser stort sett likt ut. Vi er kjempeheldige som fikk tak i en leilighet med tregulv, for det går flis i flis overalt ellers. Aner ikke hvordan jeg skal pynte opp her, spesielt siden man ikke får tak i noenting (har ikke testet nett enda).

Får fortsette å sikle her (som er en av de bedre interiørbloggene jeg har lest (vært innom 30 stk i dag). Og smøre meg med tålmodighet... Sukk!

Elisabeth Solum sa...

Koselige inngangsparti! Her var det mange fine ting! :)