lørdag 17. desember 2011

frihelg- jakten på julestemning

Etter å ha jobbet tolv dager i strekk var det ganske så deilig med en dag hjemme nå!
Vi har fått vært på felleskjøpet ( er jo tross alt bønder), hilst på Glimt, levert noen julegaver,
ridd tur på kjempesprek ponni når det var sol (!!!), pakket inn alle julegaver og faktisk tatt en liten powernap på soffaen begge to:)



Syntes det er vanskelig å finne julestemningen iår, enda jeg finner frem julegaver for alle og enhver, hører på julemusikk og pakker julegaver dagen lang.. På denne tiden savner jeg å jobbe i barnehage!
savner ikke snørr, påkledning av 20 stk og lydnivået....Men adventsstund, Luciafeiring og juleverksted..


Satser på at julestemningen kommer imorgen når vi skal bake pepperkaker:)
Ingen av oss er spesielt glade i pepperkaker, men det er så koselig å lage, lukte og pynte..


En ting jeg har lagt merke til iår er at veldig mange av mine facebook venner baker ditt og datt til stadighet, noen av dem har tilogmed laget sitt eget smør!! Unnskyld meg men hvem f..har tid til det??
Syns hele denne " smørkrisa" er så pinlig at jeg har ikke ord.


hmm...man har vel kanskje litt mere tid om man ikke har fullt så mange hester,hunder,katter osv samtidig som man har litt autistiske trekk når det gjelder rydding og orden..


Byggeprosjektet til mor og far går fremover med stormskritt, må legge ut bilder av det snart.
Jeg må si at jeg er MEGET imponert av de snekkerne som jobber ute hele dagen i regn og storm. Ikke engang hestene vil være ute i det været som har vært de siste dagene..



Håper alle koser seg og nyter helgen like mye som oss:)

Ingen kommentarer: