mandag 26. desember 2011

GOD JUL

Den siste uken før jul ble ikke helt som planlagt da kroppen bestemte seg å bli syk 3 dager før julaften...veldig morsomt å ligge i senga med influensa når man har litt andre ting å gjøre.
Men formen kom seg såpass at julen ble feiret akkurat som den skulle:)


Jeg fikk verdens lengste julestrømpe av min fantastiske kjæreste:)
Han fikk litt tilbake også da,Sølvpilen ble en slager!
syns det er så kult at de tar opp igjen de gamle tegneseriene i juleheftene, mange store og små gutter som er enig med meg der tenker jeg.


Strikkekurvene som har vært prosjektet mitt i høst ble fylt med godteri og levert rundt til familie og bekjente. Askepott fikk jeg også selvsagt med meg:)


Disse flotte rosene kom kjærsten hjem med for noen dager siden, utrolig koselig!


Selveste Julaften ble feiret hos storebror og familien var samlet, en fantastisk hyggelig kveld med masse god mat og masse morro!



Det jeg har gledet meg mest til med julen var å se kjærsten åpne presangene sine, spesielt en..
Og det sto til all forventning:) duppedingser er tingen for den karen!


Men når vi snakker om gaver, så vanvittig fine gaver vi fikk både hver for oss og sammen, så gjennomtenkt og fine ting! Praktiske og noen bare vakre:)


Disse kom fra vestlandet, elsker dem!!



Alle tingene vi fikk var så veldig oss, syns det er veldig koselig å få ting det er lagt tanker bak.


Gaver er jo ikke alt, som jeg sa gledet jeg meg jo mest til å se andre åpne mine gaver, men FY så gøy det var å pakke opp disse to:


Begge herlighetene kommer fra samme butikk:)
Puta har jeg siklet på siden i sommer, godt jeg har en oppmerksom kjæreste.
"stubben" fikk vi av mamma,pappa og storebror m familie, den er så kul! gleder meg til å sitte på tenkestubben min, uten å få tresmak i rompa;)


1 juledag feiret vi med familien, en kjempekoselig dag med alt for mye god mat og koselig prat.
Det er så hyggelig å ha god tid, er ikke ofte man kan sitte en hel dag ved et bord å bare spise og prate


Men nå er det Zita sin versjon av julen som gjelder, ut i skogen!
Ha en fortsatt riktig jul alle sammen


2 kommentarer:

Mamman og pappan din sa...

Hei Cath.

Du har nok en gang laget fantastiske bilder og koselige tekster. Det er så koselig å se på.
Fortsatt god jul til dere i Tangen.

Klem fra mamma

Anonym sa...

God jul til dere også :) Hilsen Kristine