tirsdag 31. januar 2012

My baby got some new shoes

 Min største firbente har fått nye sko idag. (jeg var ganske gjennomfrossen etter å ha stått to timer stille på betong gulv..)
Hennes gamle sko har derimot kommet inn i varmen og fått ny jobb som pynt, har malt dem rosa, gule og blå.





Det har vært mye jobbing i januar og litt mere skal det bli,
så nå skal jeg sette meg ned og begynne å forberede messeinnkjøp for neste vinter. Alltid morro å se hva som er nytt og fresht.
(Som Kari Traa genseren jeg forelsket meg i for noen messer siden:)



Er inne i en periode der jeg blir superglad av freshe farger..




                          


Gleder meg til vår, blomster som spirer, lyse kvelder og mere tid til å være ute,ta bilder og pusle med alle prosjektene mine.







Må jo også nevne at bloggen nå er med Norske Interiørblogger, stor stas! 
Mange fine,kreative, morsomme blogger kan du se HER, et sted som ihvertfall gir meg mye inspirasjon!


Ha en fin kveld alle sammen<3







1 kommentar:

Sara sa...

jeg ELSKER det siste bildet!!!!!