fredag 28. september 2012

Høstfarger

 
Jeg elsker høsten!
Den friske luften, de fine fargene på trærne.
Jeg liker faktiske også disse dagene der regnet pøser ned og 
 man må finne frem ullsokker og pledd.
Tenne lys og drikke te.
 
 

Jeg liker nok dette været litt ekstra godt akkurat nå fordi jeg kan krype under pleddet å ta meg en lur uten å få dårlig samvittighet;)

 

Trancherbordet fra Ikea kjøpte vi i sommer og skal med tiden inn på badet og fylles med bleier, kluter osv, men frem til den tid er det supert å lagre ved i.


 

 

Fargene jeg liker best denne høsten er burgunder, sennepsgul og gull.  Litt turkist fresher opp uansett årstid!






 

Lidyll utfordrer oss til å vise høstfarger, så dette er mitt bidrag:)
Vil du se mere klikk deg inn HER



 

Ønsker alle en fin helg!

20 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja jeg også elsker høsten,sol og skarp luft perfekt vær å være ute i:)
fin helg til deg
klem

elviras drops sa...

Så fine haustlige bilder! Kjempestilig det trancherbordet!
Ja, hausten kan vere ei kjempefin tid.
Ønsker deg ei kjempefin
hausthelg:-)
Klem frå Mari

Anonym sa...

Stemningsfulle Bilder:) flink å style du! God høsthelg til deg:) Klem Lisbeth

Anonym sa...

og legger deg til i blogglisten min:) Klem

Krossmyra sa...

For et flott bidrag, nydelige bilder og farger! Så stilig å bruke det bordet til ved da:)
God helg til dere! Her skal lille føll ut i den store verden på søndag, på føllmønstring, blir spennende:)
Klem

Uuuglehytta sa...

du tar så fantastisk fine bilder!!! blir super innspirert^^
håper du får en flott helg!
klemfra Karoline!

Malin sa...

For noken herlige haustfarga! kjempefinebilder:-)

Ingeborg sa...

Rein nytelse disse bildene dine, og fargene er bare fine:)

Du blogger ikke så ofte som før (av naturlige grunner), men så leverer du virkelig når du er innom.

God helg til deg Cathrine, jeg har inntatt sofaen med data og sjokolade og venter på at mannen i huset skal bli ferdig på jobb:)

Elisabeth Solum sa...

Liker høsten jeg også, særlig når sola skinner. Flotte stemningsbilder, herlige farger sammen!
Veldig fin farge på bordet, og det pleddet ligner på et jeg har.
Har planer om å lage en roligere bakgrunn, hvitt er jo veldig pent da ..
Fin helg til deg! :)
Klem Lisa

Duse Pasteller sa...

VAKKERT!!
Skikkelig høst:)
Ha ei fin helg!
klem

Fruehuset sa...

Hei:)
Så vakre fargar du får fram her.
Elsker teppet ditt.
Og måten du har brukt tracherbordet på. Ikkje dumt å bruke det til bleier etc.

Eg har avslørt våre vesle hemmelighet i dag også:)

God helg!

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så utruligt nydeligt bidrag du har med så nydelige farger som bare passer så godt som når høsten er her.
Høsten er ei fin tid og det er jammen koselig å være inne når det er surt ute og kjekkt å være ute når sola skinner:)
Ei flott helg til deg!
Klem fra Lillian

VeroNot sa...

Nydelige bilder!!!!!!
Takk for koselig kommentar inne hos meg! :-) Ha en finfin helg!

sa...

Kjempeflott bidrag :) Elsker også de fargene i høst, foreløbig går de nok igjen i klærne, men du skal ikke se bort i fra at det dukker opp noe i interiøret etterhvert.

Hvordan får du bildene i den gammeldagse stilen? Det var skikkelig kult!

Klem

Lidyll sa...

Lekkert! Lekkert! Lekkert!
...nydelig bidrag, flinka!

..stas at du hang deg på utfordringen min!:)

Ønsker deg en superduper uke!
Stor go`klem

Lidyll sa...

...og du, fina!
Hvis je har glemt å si det før: Gratulerer så mye med magen:)

...forresten veldig lurt å bruke det trancherbordet til bleier og lignende...god ide:)

Igjen; klem klem:)

Roser og Patina sa...

Utrolig flotte bilder Cathrine!
Nyydelig og høstlig stemmning:)
Det bordet fra ikea kunne jeg også tenkt meg. Så praktisk og fint! Ønsker deg en nydelig høstuke. Klem Ellen

Stines Hjem - Livet på landet sa...

FANTASTISK fine farger!!! ELSKER dem :)

Datt sa...

Jeg liker både fargene dine, bildene dine og den fine bloggen din jeg, slenger meg på følgermassen din! :)

mellaogmalla sa...

Så nydelig bidrag!
Bildene dine er som malerier av og til.
Fortsatt fine høstdager!
:)