tirsdag 8. mai 2012

En god nummer 3

Hipp hurra! 
Bildet MITT fikk en 3. plass i "Motlys" utfordringen på 
Med så mange fine bidrag er jeg virkelig stolt over å komme så langt opp:)

 Det er vel rett før jeg blir kastet ut av interiørbloggverden og må starte min egen lumberjack / skogelskende bloggverden, men her kommer det noen bilder fra skogen vår...håper dere ikke er alt for lei og forlater meg alle sammen.


Med det fine vårværet vi har hatt i det siste blir det litt feil for meg å være inne når man først har tid til å være ute.
Men ikveld regner det og det lover jo godt for inne-bilder før jobb imorgen:)





På søndagens ridetur møtte vi på en stor og feit huggorm *GRØSS* så heretter blir det gummistøvler i skogen uansett vær..

HA EN FORTSATT HERLIG UKE 
hjertehjertesmilefjes

21 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer!! Du ta mange fine bilder ♥ :)

Vicky

Anonym sa...

Gratulerer så masse med 3 plass,vel fortjent:)din blogg er så flotte den uansett kva du viser eller skriver om:)Nydelige bilder!
Finaste kvelden til deg!

Krossmyra sa...

Gratulerer så mye!! Stas! Og veldig fortjent:)
Blir aldri lei bloggen din, skulle ønske vi hadde en skog til å ri tur i, der hesten står er det bare flatt, åpent landskap med masse grusveier. (Helt ok det og altså, men kunne hatt litt variasjon). Skummelt med huggorm da!

Ha en fin kveld! Klem

Ingeborg sa...

Gratulerer med 3. plassen, herlig! Bra gjort i det sterke selskapet:)

Jeg er på veg opp igjen nå, deilig å kjenne at jeg våkner til liv igjen.

Nydelige skogsbilder, jeg er også så heldig å bo i nærheten av skog, og ikke minst ei elv som jeg elsker:)

Varm klem fra meg:)

Fairy Nuf sa...

Gratulerer så masse! Jeg elsker bildene dine så det var veldig fortjent syns jeg.

Thore Lie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Berit sa...

He-he.. Noen hadde visst lånt maskina for å sjekke e-posten sin, og ikke logget seg av etterpå.. Legger inn kommentaren og gratulasjoner på nytt, jeg, fra rett googlekonto ;o)
Natur- og skogsbildene dine er uten unntak helt nydelige, så du trenger ikke føle deg forpliktet til å kutte ned på antallet! Vi finner da nok bilder av fine kopper og kar på andre blogger- vakker blåbærlyng og mose er utvilsomt mer eksklusivt!

Fabelaktig sa...

Du er flink! Det har jeg sagt hele tiden :)

Fabelaktig kveld til deg, vakre!
klemklem

elviras drops sa...

Gratulerer! Du er kjempeflink!
Likar også veldig godt bilda frå skogen du viser her, veldig stemningsfulle! Skogsbilder-bring it on!:-)
Klem

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer!! Så gøy! :)
Det var velfortjent! Koselig med naturbilder!
Klem Lisa

Cassandra sa...

Kremt, naturens interiør er da vel ikke så dumt det vel? Så bare fortsett med det du, jeg liker det ihvertfall ;)

(eddas) sa...

Gratulerer så masse:)
klem

Tine i Rosablokken sa...

Jeg ble glad da jeg så du fikk tredje plassen, velfortjent for det er et nydelig bilde :)

Hadde vært gøy om du hadde startet en skogsblogg. Særlug siden jeg skal ta over skog om noen år.
Ha en fin dag :)

Sara sa...

fotoshoot i gummistøvler? :P

tonje boganes sa...

Gratulerer! Knallfint bilde!
Ønsker deg ei god ny dag i morgen
Klem Tonje

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer med velfortjent 3plass :)

Fruehuset sa...

For ein stemning i bileta dine:)
Skjønner veldig godt at du fekk pall plass! Gratulera så masse.


Ønsker deg ein fin fin torsdag, helsing Marianne:)

Spirea sa...

Vakre bilder!! Og gratulerer med bronse! ;)
Fant bloggen din via "min kreative hverdag" og må si jeg syns du har en super blogg! Her var det mye fint - både i bilder og ord. Henger med deg videre jeg :) klem til deg

Frk Elton sa...

Gratulerer med 3. plassen!
Vel fortjent :)
Mange nydelige bilder her :)
Følger deg videre
Klem

Linnéa sa...

Gratulerer med 3.plassen, det var vel fortjent! Du tar alltid så fine bilder, blir aldri lei av å se på de :)

Klem

Linnéa sa...

Gratulerer med 3.plassen, det var vel fortjent! Du tar alltid så fine bilder, blir aldri lei av å se på de :)

Klem