fredag 4. mai 2012

fredag allerede!

Her suser dagene avgårde!

Skulle så gjerne hatt litt flere timer i døgnet..
Idag fikk jeg endelig tatt litt bilder, før jobb vel å merke.
Her utnyttes tiden godt:)


Fant en gammel trommel som pappa skulle kaste,Lykke for meg..
 Den enes skrot den andres skatt!


Den gjør seg så godt foran det gamle huset vårt


Gamle kobberskåler og potter er blitt malt hvite.
Så det stopper hverken på ideer, prosjekter eller motivasjon:)


Har kjørt bergenseren min til flyplassen og på veien fant jeg ut to ting:
1. den ene fingeren min er mest sannsynlig ute av ledd, den har vært vond noen dager og oppdaget i bilen at den var veldig skakk.. hehe snakk om å være vimse..
2. jeg er blitt for gammel til å høre på National rapshow...



Ønsker alle en herlig helg!
gleder meg til å gå på bloggsafari imorgen kveld:)

10 kommentarer:

Ingeborg sa...

Herlig innlegg, du skriver utrolig fengende:)

Og de tretromlene er kjempeflotte som bord, vi skulle ha en i den nye butikken, men fikk ikke plass...

Sjenken på bildet mitt er faktisk TV-bordet vårt, liker den godt, men TV på bilde er vanskelig å få fint. Derfor er bildet kuttet der.

Jeg er ikke i form for tida (=skuffet), ble syk for noen år sida, og har av og til noen dårlige perioder, vet det går over, men liker ikke når det skjer.

I morgen er det konfirmasjon hos venner, skal være fotograf. Blir spennende. Krysser fingrene for oppholdsvær.

Fin helg til deg. Blogghilsnene fra deg er alltid et lyspunkt:) Du er bare god.

Varm klem:)

elviras drops sa...

Så fint inngangsparti! Fine lykter og ikkje minst kabel, slik ønsker eg meg også, til å bruke som hagebord:-)
God helg til deg!
Klem frå Mari

Tine i Rosablokken sa...

ha ha du der fin, tenk å gå fler dager uten å merke at fingern er ute av ledd. og ja national rapshow er som leven i ærene mine. bestefar kaller alt ungdommelig og bråkete for leven.

Tenk at pappaen din skulle kaste den store snellen. skjønner liksom ikke sånt jeg!

Håper du får fingerne på plass igjen, og får en strålende helg :)
Klem

Duse Pasteller sa...

Hehe, liiker innlegget! Flotte bilder, as usual;)
god helg til deg!
klem

(eddas) sa...

Riktig koselig utenfor hos deg....
lykke til på safari:)
klem

Fabelaktig sa...

Nydelige bilder som alltid :)
Den trommelen er bare elskk :)

Du den fingeren din må du sjekke ut.

Fin lørdag til deg, her våknet jeg til snø, bra jeg har vinterdekk da :)
klemklem

Unknown sa...

Den uglekoppen toppet alt sammen. Kjempekoselig inngangsparti.
Klem, Drude

Krossmyra sa...

Så fint inngangsparti:)
Haha tenk å gå uten å merke at fingeren er ute av ledd! Hvordan har du fått til det?

Her våknet vi til kulde og snø i luften, huff!

Håper du har en fin helg!
Klem Monica

Unknown sa...

Så koslig og velkommen bilder! Jeg vil gjerne sitte der og ha en kopp kaffe med deg! :)

Ønsker deg en fin helg videre!
Vicky

Elisabeth Solum sa...

Såå fiiin den gamle trommelen var! :)
Klem Lisa