tirsdag 29. mai 2012

Above

Eller "åvanifra" på ekte Nøtterøydialekt..
(Godt jeg gikk på steinerskolen og måtte prate som jeg bodde  på Frogner.)
Å ta bilder ovenfra har blitt en av mine favorittsysler den siste måneden, supergøy!

Det jeg syntes er morsomt med det at man kan sette sammen alt mulig, hva som helst og de vanligste ting kan se superspennende ut.Anbefaler alle å prøve, morro!



skål med pyntestein -  plantasjen
strikkball - biltema
liljekonvaler<3
"geometrisugerør" 
skål - Tine K
glassdråper- loppis
sinkfugl- bohus
"geometrisugerør"
treasjett og gammel nøkkel- 
loppis

Bloggen Hege in france har en utfordring som heter nettopp
 "above" og den vil jeg gjerne være med på.
se flere bidrag HER

ha en finfin tirsdag alle sammen!

13 kommentarer:

Krossmyra sa...

Fint bilde, mange kule ting:) Likte godt fuglen.
Her har vi har lite søvn i natt, Isak har sikkert 500 vannkopper og klør noe vanvittig.
Håper du får en fin dag!
Klem fra trøtt Monica

Ingeborg sa...

Hei og god morgen:) Tidlig oppe på bloggen du også.

Spennende bidrag. Får se om jeg finner noe å bidra med jeg også.

Ei deilig pinse er over, ute skinner sola i dag også, men det er jo ikke så varmt.

Håper du har det bra. Og det med å tenke seg i bedre form har jeg stor tro på. Kognitiv tenkning er bra:)

God, varm klem og fin dag til deg:)

(eddas) sa...

Hallo:)
ja det er gøy med ovenfra ned bilder...skal sette sammen noe jeg med...
ha en fin tirsdag
klem

Hege Morris sa...

Kjempefint bidrag! Takk for at du ble med! ha en fin dag
klem Hege

Therese Roksøy sa...

Kult! Ja, en kan jo se ting på en litt annen måte enn "vanlig" rett-frem. Overnifra er kjempe spennende! Nydelig! :)

Unknown sa...

Så fine ting du viser! :) Nydelig :) Det er en kjempe morsom utfordring og jeg liker veldig god Hege's blog.

Ha en fin dag videre,
Vicky

elviras drops sa...

Så artig! Du er flink til å komponere bilder.
Trur jammen eg skal prøve meg på den utfordringa også, inspirert av deg:-)
Ha ein kjempefin dag!
Klem frå Mari

Anonym sa...

Hei:)så fint bidrag,kjekkt med utfordringer for ein får liksom prøvd ut litt nye ting,sett sammen ting o.l
Stiligt å ta bilde ovenfra:)
Håper du har hatt ei flott pinse!
Klem fra Lillian:)

Roser og Patina sa...

Så vakkert Cathrine! Dette er jo du en mester til, så kreativ og fantasifull som du er :) Nydelig nydelig bilde:) Ønsker deg en herlig dag. God klem fra Meg:)

Tine i Rosablokken sa...

jA DET ER SÅ gøy å ta slike bilder. digger ditt! nå fikk jeg lyst til å lage en selv, en liten ovenifra photoshoot altså.

Men du, jeg skal smekke sammen en gif tutorial jeg. det er ganske morsomt å lage. og tenk deg kombinasjonene ovenifra og gif! ohj.. DET må jeg prøve.

Klem

Linnéa sa...

Herlig bilde, du har alltid så fint lys hos deg.
Ahh liljekonvaler, fineste blomstene med deiligste duften :)

Her har det vært bloggtørke en stund, når sommeren kommer til Sandnes nytter det ikke å sitte foran pc'en, da må man ut. Så Instagram er fint å oppdatere med hehe.

Klem

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

Så kultt bidrag! Du er så flink med kamera :)

Er så glad du vil følge meg videre :)

Fabelaktig onsdag!
klemklem

Elisabeth Solum sa...

Herlig komposisjon av form og farge!
Må si jeg blir inspirert!
Lykke til med bidraget! :)
Klem Lisa