søndag 13. mai 2012

vårens vakreste?

Tiden raser avgårde..
Jeg prøver å stoppe opp og nyte det fine med våren, 
fruktrær i blomst er noe av det vakreste jeg kan tenke meg..
Brekk av noen kvister og legg de på en planke =
Nydelig borddekorasjon.

Jeg har en bloggvenn som betyr mye for meg, hun var en av mine aller første følgere og er en fantastisk fin person.
Hun forvandler ord til magi.
Jeg er ikke så god med ord, men disse bildene er til deg Ingeborg:)




Tusen takk 
for  koselige tilbakemeldinger alle sammen,
 det gir meg så mye inspirasjon og motivasjon!

Tiden har vært litt knapp denne helgen, men gleder meg til å besøke alle de fine bloggene deres:)

HERLIG NY UKE ØNSKES TIL DERE ALLE SAMMEN<3



11 kommentarer:

Krossmyra sa...

Nydelige bilder!
Håper du har hatt en fin helg, og at du får en super uke!
Klem Monica

Ingeborg sa...

Nå var det du som satte meg ut, Cathrine. TUSEN, TUSEN TAKK. Og vet du, fruktblomster er veldig spesielle for meg. Min far døde 1. juni for 17 år sida, vi pyntet til begravelsen med epleblomster fra hans elskede hage. Etter det har blomstene fra epletreet vært noe spesielt.

Og bildene dine, så vakre, de berører sterkere enn ord. Du er så dyktig med fotoapparatet, og bildene bærer så tydelig din signatur:)

Ha ei fin uke, gode du, du er bare fantastisk:)

Mit kreative himmelrum sa...

Jeg ved ikke om du kan noget med ord... men med billeder kan du ihvert fald! Virklig smukke foto.

Fine Friminutt sa...

Fine - godt med gode bloggvenner:-) Ønsker deg en fin vår-uke!

Fairy Nuf sa...

Så nyyydelige bilder. Nå ble jeg i skikkelig vårstemning.

Christine sa...

Nydelige bilde! Bloggen din er så flott så jeg må jo kommentere :D

Gunsside sa...

Nydelig, lyst og vakkert
Ha en fin uke ;))

Helene sa...

Så fine bilder! :)

Fine Friminutt sa...

Tusen takk for nydelig kommentar på bildet av treet i blomstring! Ble kjempeglad:-)) Fin uke og 17. mai til deg, klem

Anonym sa...

Så nydelige bilder du viser og så fine ord du gav til din bloggvenn,gode ord og et smil kan glede så masse og det er noko av det eg synest er så herligt her i bloggverden alle de flotte menneskene som gir igjen så fine og koselige kommentarer:)
Koser meg alltid med bloggen din og blir så glad når eg ser du har kommentert hos meg:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem

Therese sa...

ÅÅHH! Det nydeligste som finnes er fruktgreiner på bordet!! Så enig!!!! Ha en nydelig uke!!! Klemmer