fredag 25. mai 2012

stjerningkast og epleblomster

Å bygge et nytt hus og fikse et gammelt SAMTIDIG tid tar på,
men flinke mammaen og pappaen min takler det hele med glans..
Man blir kanskje litt (veldig)sliten, men da kommer det jo også noen gullkorn som regel.
Pappas nye ord "stjerningkast" er et eksempel og mammas litt mere morbide utsagn" vi burde kjøpe en hjertestopper" 
hahahaha SÅ min type humor!
Imorgen er første visning på huset, krysser fingre og tær!
Rart å se barndomshjemmet på finn.
Pinse blir deilig! Her skal det nytes..
 sommer, sol, epleblomster og saftis!


 


Ha en herlig Helg alle sammen:)

11 kommentarer:

Hulda sa...

Oioi..! For en skjønn blogg! Glad jeg fant deg! Nydelig og nostalgisk stemning over bildene dine. Flott med det gamle ballspillet du viser her, og kurven. Med flotte tekstiler. Virkelig skjønt! Jeg linker til deg i bloggrollen min. -Husfruas Memoarer-

Ingeborg sa...

Jeg burde skjønt det, du har stadig nye vakre, vakre bilder på lager. Du er så vanvittig flink, Cathrine, og disse bildene rører meg langt inn i hjerterota. Jeg vet jeg er et følelsesmenneske (ikke uten grunn at jeg skriver dikt), men jeg mener disse ordene oppriktig.

Pinse er litt spesielt, har noen dårlige minner, men jeg prøver å overbevise meg selv om at det er fortid, nå er nåtid, og jeg VIL nyte denne fine tida:)

Og ordene dine får meg til å smile:)

Ha en nydelig helg. Varm klem. Ingeborg

Fine Friminutt sa...

Høres ut som en herlig pinse! Nydelig bilder:-) Nyt kvelden

Roser og Patina sa...

Såå herlige bilder Cathrine! Du er så utrolig flink! En fryd for øyet:) Likte veldig godt bildene med det gamle hagespillet. Det oser sommer av bildene:) Ønsker deg en kjempefin helg! God klem fra Ellen.

Anonym sa...

Du er bare så flink og god du,så vakre bilder og du får fram den gode,trygge og behaglige stemningen i bildene dine,du er unik og har ein blogg som er så flott,er så glad eg oppdaga bloggen din eg altså:)

Ønske deg ei flott pinsehelg!
Håper været blir flott for det gjør så godt for alt:)
Klem fra Lillian!

Elisabeth Solum sa...

Så flotte og koselige bilder!
Ha en herlig helg du også! :)
Klem Lisa

Tine i Rosablokken sa...

Cathrine + kamera = sant
For et lys du fanger.
Tenker det er rart å se huset på finn, men bra de har humor!
Ha en riktig god helg :)

(eddas) sa...

Flotte herlige sommerbilder....ha en deilig pinse..
klemklem

Christine sa...

nydelige bilder:D du får ha lykke til med visning:) Ha en uber fin helg :D

Zopp Design sa...

Lykke til med nytt hus og gammelt hus :)

Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Ha en solrik og deilig søndag.

Krossmyra sa...

Fantastisk stemning i bildene dine, det ballspillet vekker sommerminner:)
Du er så utrolig flink med kameraet!
Håper du har en herlig helg!
Klem