mandag 21. mai 2012

Green power

Hallo!
Her er jeg igjen:)
Helgen ble brukt i Arendal på ridestevne..
Resultatet? helt greit, parkompis og ponni gjorde virkelig jobben sin. Me, not so much..Sliten,sliten,sliten..
Og idag enda mere sliten OG støl så det holder hehe.
Denne uken skal jeg prøve å lade opp iblant alt det grønne, det er jo i skogen jeg får mest glede og energi.
Green power!








Deilig vær!
Inatt skal hestene sove ute for første gang iår.
Gleder meg til å se de trøtte ansiktene dems imorgen tidlig, selvom jeg vet at jeg kommer til å se sånn ut selv også..
Første natten lurer man alltid på om alt er bra og at alle er på riktig side av gjerdet.







Ønsker alle en riktig fin og sommerlig uke!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Så aldeles nydelige bilder,sån at ein føler fred og ro av å sjå dei,likte veldig godt bilde nr 3:)herligt med dette nydelige været vi har.
No har aldri eg sittet på ein hest men kan skjønne at ein kan bli både støl og sliten av å ri mykje:)men sikkert knallkjekkt:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Love it
LOVE IT
L O V E I T ! ! ! !

Nyt mandagskvelden, søte;)
KLEM

Liv-Tone sa...

Herlige bilder! Sommeren er en fin tid for hestene som får stå ute. Min gjorde også det hver sommer! Og hun var på andre siden av gjerdet mange ganger! Rart med det! Gresset er nok grønnere der! Savner dagene som heste eier, får håpe prinsessen deler interessen med sin mor når hun blir eldre! :)
Fin dag til deg!

Uuuglehytta sa...

utrolig fine bilder!!:)

håper du har en super tirsdag:)
klemfra Karoline!

Tine i Rosablokken sa...

Der var du igjen ja:D for noen energigivende bilder!
så flink du er til å dra på stevner, håper stølheten har gitt seg :)) og håper det gikk bra med hester. den tiår gamle jenta i meg er mektig sjalu på at du har helt egne hester!

Kos deg i skogen, jeg koser meg på lesesalen og sniker meg til litt ispauser innimellom. I morgen er det sommerferie hurra!

Sara sa...

Tusen takk for skryt! jeg syns dere var superflinke også jeg :) gleder meg til neste stevne med deg <3

Elisabeth Solum sa...

Grønt er skjønt! :) Flotte bilder!
Ha en koselig dag! :)
Klem Lisa

Julie Søndergaard sa...

Sådan nogle lækre billeder!
Mine sanser bliver vækket, og jeg ville ønske jeg var der selv.

Skønt vejr det er i disse dage!

Kh Julie

Krossmyra sa...

Fine bilder:) Så gøy med stevne, og heldige hester som nyter sommeren. I dag ble hestene her slippet ut på den helt nye gruspaddocken/ridebanen for første gang, og det var en lykkelig gjeng som løp og hoppet rundt:) Må nok prøveri den i morgen:)
Klem