onsdag 16. mai 2012

Dagen før dagen

For denne frøkna er 17 mai det reneste familiemaraton, 
sånn har det alltid vært og tradisjoner bryter man ikke:)
Her er det snakk om kaffe og kaker før klokka 10 på formiddagen.
Barnetoget må man ha med seg, så er det mer kaffe og kaker.
Siden jeg har hester å ta vare på får jeg alltid sneket til meg en pause midt på dagen, av med bunaden og på med ridebuksa.
Så fortsetter feiringen med grilling og hygge på kvelden.

Bunadskjorta er strøket ( av verdens snilleste mamma)og hvor flaggene er har jeg nesten kontoll på så nå kan jeg bare lade opp en liten stund, slik som maratonløperne gjør.
Restutisjonstrening er viktig vet dere! 






Ønsker alle en flott  17 mai feiring!



8 kommentarer:

Ingeborg sa...

Tusen takk for gode ord.

Her i huset har vi russ i år, så vet ikke helt hva kvelden/natta bringer av henting og overnatting;)

I morgen er det frokost hos eldstedattera, tog og hyggelig samvær med gode venner der vi bodde før:)

Kos deg i morgen. Klem:)

Krossmyra sa...

Nydelige bilder som alltid:)
Ønsker deg en flott dag i morgen, håper været blir bra!
Klem Monica

Marianne With Nor sa...

Herlige bilder!
SÅ koseleg med maraton på 17.mai. Vi blir aleine i år, det er litt stusselig, men vi skal kose oss likevel:) Vesla er berre 2 veker så vi orker ikkje stresse med å reise nokon stader heller.
Og isj, det blir jo regn og, typisk!

Ønsker deg ein fin kveld og ein strålende 17.mai:)

Klem Marianne

Anonym sa...

Herlige bilder:)
Vil ønske deg ein kjempeflott 17 mai,kos deg masse:)Kjekkt når det skjer masse på ein slik dag som 17 mai er:)Håper på fint vær,lov å håpe men feiring blir det jo uansett:)
Klem fra Lillian

Fabelaktig sa...

Blir bergtatt av bildene dine, du er bare såå flink!

Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

klemmer!

elviras drops sa...

Så fine bilder flinke, flinke du.
Ønsker deg ein fin 17 mai feiring.
Eg synes at 17 mai kan bli litt stress med tre barn. Sambuaren min er på sjøen så det skal bli ei utfording å få alle ferdigpynta utgjennom døra for å rekke barnetoget. Det er særleg frøken midtimellom som skal berre, skal berre:-)
Føler at eg kan senke skuldrane litt meir etter at barnetoget er unnagjort då:-)
Stor klem frå mari

Elisabeth Solum sa...

Koselige bilder! Likte spesielt det første bildet.
Jeg har hjulpet til med ballkasting på skolen, og nå skal jeg slappe av hjemme.
Ha en koselig 17. mai!:)
Klem Lisa

Blåbærlina sa...

Så mye fine bilder du tar!!
Fin blogg :O)
Nina <3