mandag 7. mai 2012

wax on- wax of

Mandag igjen! Føler at tidens knapp blir trykket på "fast forward" konstant.

Jeg har lett for å la meg begeistre over spesielle ting 
eller temaer, på noe går begeistringen kjapt over og andre varer i årevis.
Min siste store begeistring er mini-trær!



Det lille treet får bo i min nye Tine K skål enn så lenge.
Baboshkaene fant jeg på loppis i helgen:)


Minitrærne går vel ikke under betegnelsen Bonsai da det eneste jeg har gjordt er å grave de opp fra skogen.
Og gitt det øredobber vel å merke:)



Min første møte med Bonsai var i filmen "karate kid" så syntes printet passet godt sammen med treet mitt:)

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på forrige innlegg!

YOU ARE MY SUNSHINE!

HA EN HERLIG UKE ALLE SAMMEN <3

10 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Det er så stilig med minitre!! Har aldri hatt det sjølv, men trur jammen eg skal skaffe meg eit:)
Fine ting du viser og herlige bilder!

Sitt her og koser meg med ei heilt fersk lita prinsesse, endeleg er den lange ventetida over!

Ønsker deg ein fin mandag og ei fin veke!

Klem frå Marianne

Unknown sa...

Minitrær, jammen var det stilig. Så jo den lille furua i går.
Ha en fin mandag.
Klem, Drude

Tine i Rosablokken sa...

Ha ha digger kombinasjonen og tankegangen:
lite tre, japan, karate kid. såklart det hører sammen!

wax on wax of! du finner på mye gøy.

klem

Bjørkli Søndre sa...

Så søtt med minitrær! Har aldri hatt et bonsai-tre jeg, men minitrær plukket selv gjør susen. Wax on - wax of vekker minner. Så alle karate kid filmene om og om igjen!

Ingeborg sa...

Stilig, dette har jeg også gjort en gang, plukket små trær, mener jeg. Slik gjør man når man er ung og fattig, og likevel har lyst på noe fint:)

Innleggene dine er så gode, smiler stadig vekk:) (Og det trenger jeg, selv om jeg tror/håper det snur nå)

Sender den beste, varmeste, gode klemmen over fjellene til deg:)

Ingeborg

Fabelaktig sa...

Det minitreet var bare hur kult som helst :)

Fabelaktig ukestart til deg, håper du får en finfin uke. Jeg skal bare en kjapp tur til København, så denne uken er rolig for min del *deilig*

Fabelaktige klemmer&smil

(eddas) sa...

Ja en får diller,noen varer lenge og andre korte:)Nå for tiden er min elefanter he he
ha en kos dag
klemklem

Krossmyra sa...

Så fint lite tre:) De Tine k skålene er nydelige! Står på ønskelisten til bursdagen min.
Veldig kule bilder!

Ha en fin uke:)
Klem Monica

Therese R sa...

Minitrær er så fint! Kutter selv opp små-greiner jeg setter dem i Norgesglassene mine og setter de deretter på spisestuebordet. Det er som oftest eplegreiner eller morellgreiner. Er så sykt fint når blomstrene spretter ut, også den gode sommerlukten. Anbefales! Har i tillegg plukket mose og hatt det på et stort fat med masse gamle leker og reinsdyr oppi. Blir kjempefint. Er så fint å trekk naturen inn! Du er såå flink, kusine:)

Elisabeth Solum sa...

Superkoselig lite tre!
Må si jeg ble inspirert til å grave opp et lite tre eller fler! :)
Og baboshkafigurer er jo så sjarmerende!
Klem Lisa