tirsdag 15. mai 2012

lenkekjærlighet

Verdens fineste Tine i Rosablokken har sendt meg lenkekjærlighet<3
Og kjærlighet får man da aldri nok av!


Lenkekjærlighet handler om " å løfte frem blogger man selv har 
stor glede av og som fortjener litt ekstra oppmerksomhet"
Som Tine så fint forklarer det.

Jeg sender lenkekjærlighet videre til:


 Jeg digger Rosablokken og frøkna bak den,
herlige bilder, herlige stil og ideer, en stor inspirasjonskilde!

vakre bilder, vakre dikt, vakker dame.

gladere, mere energisk dame skal man lete lenge etter. Lekker blogg, med lekre bilder.  

Alt på denne bloggen er gjennomført vakkert.

En ganske ny bekjenskap for min del med de nydligste bildene.

5 ganske forskjellige blogger, men som har en ting til felles:
De fantastiske damene som er bak dem! 





"Vennskap bare jeg ser ordet på trykk, blir hjertet varmt."
 Agustine Bell



Skulle gjerne sendt lenkekjærlighet til alle dere der ute som gidder å stikke innom, men jeg sender dere litt Tangenkjærlighet istedenfor:)

*slengkyss*




             






6 kommentarer:

Linnéa sa...

Så fint innlegg, skal jammen ta meg en tur innom de jeg ikke kjenner allerede!

Elgen er laget med pepperkakeform ja, speilelg som Geir kalte han hihi.

Fin uke til deg også, ha en super 17.mai! Må innrømme at akkurat nå savner jeg Stokke litt, liksom ingenting som slår Moa og bøkeskogen der på 17.mai...men men det kommer en ny 17. neste år :)

Klem klem

Tine i Rosablokken sa...

ÅÅÅ så koselig :)
Smile! smiler, smilte!
For en fin krans du har laget! jeg måtte lage 5 løvetannkranser på jobb i går, ikke akkurat den verste formen for jobbing akkurat.

Ha en fin 17.mai fine cathrine :))

Fairy Nuf sa...

Næææh så utrolig snill du er! Det var jammen koselig. Har vært litt ute av bloggverdenen den siste uka, pga av reinstallasjon av windows. Ha en superduper 17.mai!!!

Ingeborg sa...

Tusen takk gode du. Dette hadde jeg ikke hørt om før, men så koselig. Nå har jeg delt videre, men vanskelig å begrense seg, er så mange bloggere som gir meg glede.

Men du har en spesiell plass, ikke til å komme i fra:)

Fin 17. mai til deg:)

Fabelaktig sa...

Å herlighet! Nå ble jeg glad, rørt og hoppende happy på en gang,

Takk for fin oppmerksomhet søte deg.

Jeg har vært litt fraværende i denne bloggverden. Har hatt så mye reising og akkurat nå pakker jeg faktisk kofferten igjen. Manchester i morgen :)

Happy 17. mai til deg! Koose deg!
klemmer fra en glad Maia

Therese sa...

Kos!!!!! Nydelig!!! ;)