tirsdag 21. januar 2014

Nyttårsforsett i bilder

Jeg er kanskje litt sent ute, men siden de siste månedene har vært litt tøffe så har jeg utsatt forsettene til februar.

I 2014 skal jeg:



 fylle året med farger, lete etter hverdagsmagi.



Jeg skal fortsette å lete etter bruktskatter



 Begynne å fikse den kule campingvognen vår, dra på turer og koble helt av.




jeg skal bruke denne tightsen til å trene med , ikke bare som asessoar til tøfler og sofasitting...
Jeg skal trene.punktum finale.




  
Jeg skal fortsette å bruke fantasien min, se hjerter i potegull feks..kanskje spise litt mindre potetgull når jeg tenker etter også...


 
 Jeg skal fortsette å samle på fine dyrefigurer i tre, de gjør meg så glade.




Jeg skal bli flinkere til å lage mat, da snakker vi ikke fancy fireretters, men vanlig dagligdags middag som hele familien kan spise.Tips ønskes som sagt:)


 Kvitte meg med  de rare tankene/ uvanene som har satt seg fast i hodet iløpet av 2013.
 


Jeg skal være masse i skogen. Der lader jeg opp energi, fantasi og kreativitet.





Jeg skal sørge for å nyte all den tiden jeg har med Tilde, gjøre dagene hennes morsomme og opplevelserike.


Jeg skal gå litt mer i kjoler og litt mindre i turbukse og ullundertøy;)



Jeg vil gjerne høre deres mål for 2014:)






6 kommentarer:

Helen sa...

Så herlige mål og fine tanker du har. Jeg vil også bli flinkere til å lage middager.

Frikvarteret sa...

Så fint du har framstilt målene dine -og så fint følge de har fått av bildene. Mitt mål er å bli tøffere. Tror jeg... ;)

Unknown sa...

Gode mål du har satt deg. Et av mine mål er å virkelig kjenne etter og nyte de små gode gledene i hverdagen.

Anonym sa...

Flotte mål,eg heier på deg og trur du klarer dette:)
Eg prøver ofte å ta meg litt isammen,komme seg ut på tur,tenke meir positivt osv i det uendelige Hihi:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Kikkis planet sa...

Så mange nydelige bilder, og fine tanker om 2014! Klærne fra Me&I selges dessverre ikke i butikk, men jeg skal huske på å invitere deg neste gang jeg skal ha treff hos meg! :) Ha en fin innsurt av uken!

linnørtenånå sa...

Så koslig. Tror jeg slenger meg med litt på den siste. Er alt for glad i koseklær og glemmer fort å pynte meg litt selv om jeg bare er hjemme en dag.
Mitt mål er vel å fortsette treningen, gjerne trene mer. Ellers er vel det å få mindre stress i livet et mål. Og kanskje begynne å snuse på en jobb til høsten.
Synes du hadde flotte mål :)