tirsdag 18. november 2014

Gøy på Tangen i selveste Svenngården!

 
Fantastisk flinke og helproffe Amalie med bloggen Svenngården har laget en "serie"på bloggen sin som heter "Bli inspirert". 
Der viser hun frem forskjellige stiler og hvordan 
du setter den sammen. Og idag kan du se Tildes tipi der:)
Amalie er en blogger jeg ser på som en STOR inspirasjon, så det er såklart veldigvedigveldig stas å få være med der!
 


Måtte finne frem noen arkivbilder på Mac´en idag, med LYS!
Kan ikke huske sist gang vi så glimt av sol, så nå gir jeg etter for planen min om å ikke pynte før 1 desember.....planen idag er å finne frem en haug med lyslenker.
Må man så må man;)

Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

linnørtenånå sa...

Så koselig :) Satt i dag og funderte på nå man med go samvittighet kan pynte ute med lyslenker nemlig. Har aldri hatt noe til utelys før, men her oppe på gården har jeg jo en flott julegran like utom døra som jo MÅ få lys i vinter. Men da jeg sto i butikken og skulle kjøpe lenke til nevnte tre så glemte jeg at treet var godt tre meter. ikke rundt to. så spent på om jeg har lang nok lyslenke.
Tror nok det kommer opp lyslenke ute i løpet av helga her oppe iallefall :) Håper du har en fin uke :)

angie sa...

danke für die tollen bilder und inspirationen!!! liebe grüße von angie