tirsdag 2. september 2014

Like bra brukt

 

Eller etter min mening, enda bedre brukt!
Jeg elsker skattejakt! Om det er på loppis, i bruktbutikk eller på finnMitt absolutt beste bruktfunn (frem til nå ihvertfall) er den vakre teakskjenken jeg fant på finn i våres. Den er helt perfekt i mine øyne! Puffen fant jeg på loppis og med litt TLC og en flaske lærfett ble den riktig så fin den også syntes jeg.


 
Den gamle "montørvognen" fant jeg i låven her på gården.
Den er rusten og sliten, men den fungerer mer enn bra nok til å ha planter eller yndlingsbladene mine på. Det er akkurat det jeg liker best med bruktfunn, finne nye måter å bruke dem på!

 

 


 
Dette er mitt bidrag til utfordringen "Likebrabrukt" , 
se flere bidrag HER


11 kommentarer:

Bella sa...

For et herlig bidrag!Nydelige fager altså. :) Jeg bare elsker teak skjenken!! Er veldig enig med deg at brukt er best. :) Og jeg skulle absolutt vært flinkere å valgt brukt, men har en mann som er av det motsatte, så her må vi møtes på midten! ;)
Lykke til i utfordringen!
Og fin tirsdag til deg!
klem

Anonym sa...

Flott bidrag! Må inrømme at eg liker bedre og bedre teak. Eg som vokste opp med det (mine foreldre pusset sjelden opp) hadde på en måte fått nok av det. Men nå liker eg det faktisk (blir vel påvirket av trender;) mvh Lisbeth

Marthe sa...

Herlig bidrag og flotte tanker rundt det å brukte brukt!

Lykke til!

Klem fra Marthe

Linnéa sa...

Så fine bilder, som alltid :) Brukt og gjenbruk er moro og kjekt når man finner ting man virkelig liker!

Den puffen var skikkelig kul!

elviras drops sa...

Flotte bilder! Kjempefin skjenk og så digger eg tralla:-) Kjekt å kike innom her igjen, rulla meg langt nedover. Masse finne innlegg du har, og du er ein mester til å ta stemningsbilder.
Klem frå Mari

elviras drops sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
june olsen sa...

Saa vakkert!! Nydelige bilder av nydelige ting...jeg elsker brukt fordi de forteller en historie...

(eddas) sa...

Kjempefint...ja det er ennu bedre med brukt :)

Dynamisk Salong sa...

Nydelig bidrag. Fargene, komposisjonene og tankene omkring bruken av det hele. Lykke til i utfordringen! Håper du kommer langt med dette! :-) Klem fra Beate i Skien

Den første løvetann sa...

Nydelig bilde som ligger på Nib utfordringen fra deg. Likte så godt komposisjonen i bildet! Alltid kjekt å oppdage nye herlige blogger. Deg vil jeg følge videre.

mvh
Ingrid

Mrs. Monday sa...

Knallfint!
(Og ELSKER puffen på øverste bilde...)

Lykke til i utfordringen!

Klem fra
Lena // Mrs. Monday