tirsdag 23. september 2014

På tur med rullestova- vakre Telemark

Forrige helg trillet vi ut fra Tangen med vår fantastiske Rullestove "TROND". Jeg har gledet meg til denne turen lenge, for det er noe spesielt med Telemark, særlig på høsten.
Jeg elsker de dype skogene fulle av "gulltrær" og mose. 
Magiske fjell og stille vann. 
Leke indianere i skogen, plukke blåbær og lage kranser av lyng.
Spise egg og bacon til frokost i den kjølige høstluften, for så å slenge av seg lue og ullgenser når sola begynner å varme og det blir nesten sommer igjen. 
Å kunne sette seg på en stubbe med kaffekoppen i hånda og bare være..i noen minutter... Det er magisk for meg. DET er camping!



Ha en fin dag alle sammen!




3 kommentarer:

Bella sa...

For noen nydelige bilder! :) Høres ut som en perfekt helg!
Fin mandagskveld til deg!
klem

Anonym sa...

Fantastiske bilder og ikke minst en fantastisk tur ;-)

omgdeterlina sa...

Tusen takk for alle de fine bildene du deler, de er virkelig stemningsfulle! Vi skal faktisk på Gaustatoppen neste helg og sove første natt i vårt nye taktelt! Jeg elsker høsten og gleder meg masse, og da passa det godt at du hadde lagt ut bilder fra nettopp Telemark for jeg har bare vært på gjennomreise en gang for mange år siden. Tusen takk også for kjempehyggelig kommentar om soverommet vårt, og beklager at jeg er så treg med svaringa, men du vet hvordan det er med instagram og ferie også går tida plutselig fort. God ny uke til deg!