fredag 1. februar 2013

babybabybaby


 Det har blitt lite tid til blogg og bilder i det siste....dagene er fylt med babybabybaby.Rart å tenke på at lille Tilde egentlig skulle ligget i magen helt frem til igår..Hun har jo allerede rukket å være med i to familieselskap og et par småturer på cafe:)
Denne helgen blir stille og rolig, "verdens beste bergenser" skal jobbe og jeg har fått bihulebetennelse, så det blir te, soffakos og kanskje litt tegning/ planlegging av oppussingsprosjektet vi håper å komme igang med iløpet av dette året.
Må jo vise frem noen bilder jeg tok av vidunderet vårt et par dager etter at vi kom hjem fra sykehuset. Man kan nesten se at hun vokser og forandrer seg fra dag til dag. vakker ikke sant? ;)








Ønsker alle en fantastisk helg!



19 kommentarer:

Frk Elton sa...

ÅÅ, så nydelig hun er :)
Ny tiden, den går fort vet jeg ;)
Ha en flott dag
klem

Tea sa...

Vakker! God helg!

Marianne Leonora sa...

Så vakker hun er. Den første babytiden er veldig spesiell. Gratulerer. klem fra Åsne på marianneleonora.blogspot.no

Tine i Rosablokken sa...

Ååå herregud, jeg dør litt inni meg av all søtheten!! Fantastisk, tenk at det har gått tre uker allerede :-D

Gleder meg så til min tulle kommer i mai!

jeg pusler i hverdagen sa...

Helt nydelig, vakker og skjønn :)
skjønner godt at du ikke tar deg tid til å blogge så mye om dagen.. ;)
God helg til deg!

Anonym sa...

Heilt fantastisk nydelig og så flotte bilder:)
Kjempekjekkt å ta bilder når de er små og ligger der så søtt:)

Ein fine helg til skjønne deg!kos deg:)
Klem fra Lillian

Krossmyra sa...

Så nydelig hun er, flotte bilder:)
Ha en fin helg!
Klem

linnørtenånå sa...

Nåmmin så nydelig :)
Håper du får en fin helg :=)

Unknown sa...

Så nydelig. D

Livets små øyeblikk sa...

Nydelig vakker er hun<3

Ønske dere ei god helg,
varm klem:)

Datt sa...

Vakker, nyyydelig! Åh, jeg vil også!! 3 dager til termin!!

Duse Pasteller sa...

Ojj! Har visst gått glipp av store ting her i det siste!
Sånn går det når man ikke følger med!;)
GRATULUERER så mye med den skjønne prinsessen!!
klemmer

bestemor sa...

Verdens vakreste lille prinsesse. Hilsen bestemor

Uuuglehytta sa...

åh! så liten og så søt:)
Gratulerer igjen:)!!!
håper dere får en fin uke!
//Karoline//

Elisabeth Solum sa...

Åååå så nydelig! Herlige bilder!
Så heldige dere er! :)Tiden går så altfor fort, lev i nuet. Kos deg! :)
Klem Lisa

Elisabeth Solum sa...

Åååå så nydelig! Herlige bilder!
Så heldige dere er! :)Tiden går så altfor fort, lev i nuet. Kos deg! :)
Klem Lisa

Fabelaktig sa...

Vesla di er såå vakkert!
Gratulerer nok en gang.

Happy helg!
klem

MittLilleHjerte sa...

Gratulerer med prinsessa;)
Hun var bare nydelig <3
Klem Janne

Dynamisk Salong sa...

Nydelige babybilder! :-) Så inderlig skjønn og vakker! Gratulerer så masse som mor! Her er min barselpermisjon over, og dagene løper avgårde. Kos deg i permisjon. Klem fra Beate