torsdag 14. februar 2013

valentines day

Den ultimate dagen å spre litt kjærlighet på...
Det er ikke gavene, blomstene og de store kjærlighetserklæringene jeg vil frem til. Jeg vil heller spre litt kjærlighet utover til alle..til familie, venner, bekjente og dere jeg kanskje ikke kjenner så godt..Denne dagen handler om å bry seg litt ekstra om de man har rundt seg, de som kanskje savner noen eller bare trenger en ekstra klem.Klemmer får man aldri nok av:)

 

 
En liten gave skal "verdens beste bergenser" allikevel få,
han fortjener det virkelig:)


                Ha en fin dag alle sammen!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Koselig bilder :)

Ønsker deg en herlig alle hjertes dag :) klem

Elisabeth Solum sa...

Fiin tekst og herlige bilder!
Ha en fortsatt flott dag! :)
Klem Lisa

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Så koselige valentinssaker da! Nydelige farger ;)
Håper alt er bra med den lille, og at du har det fint på valentinsdagen!

Hilsen Kristine

bevaremegvel sa...

Nydelige bilder, som alltid! Koselig innlegg, du er så fin du også :)
Håper dagen var fin.
Klem

Ingeborg sa...

Et koselig lite innlegg fra en av de koseligste bloggerne. Valentines day for meg er ikke noe egentlig, et par år for gammel, tenker jeg. Men det er jo koselig da, å vise at man er glade i hverandre.

Fin helg til deg og dine:)