onsdag 27. februar 2013

Diamonds...

Whoever said that "diamonds are a girls best friend" never had a horse...



 
liker så godt fargene i disse bildene, overeksponert kan være fint det også..

I slutten av forrige uke kjørte vi avgårde med fineste Glimt, han har nå fått nytt hjem hos ett vennepar.Jeg er full av følelser, både trist og glad, det er jo alltid trist når noen man er glad i drar, jeg savner de glade ørene og det nyskjerrige utrykket.
 Men jeg er allikevel mest glad fordi jeg vet at han får det fantastisk hos Line og Andreas!  Se på den fantastiske gården!  

Ååååå som jeg savner å sitte på hesteryggen.. Jeg ser jo det at å ha små barn og hestelivet er en utfordring å kombinere, men jeg satser på at det er en utfordring jeg klarer..

Fin onsdag ønskes til dere alle sammen!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Å, det må være så trist.. Men du treffer han vel innimellom, håper jeg. D

Ingeborg sa...

Ja, overeksponert kan så absolutt være vakkert;)

Blir nok litt spesielt med hesten, jeg skjønner den. Noen valg er ikke så enkle, godt at han har det bra der han er.

Og så får vi se hvordan det går med kombinasjonen hest/barn.

Og følelser, de er både en glede og en utfordring, jeg har visst rikelig av sorten, så snakker av erfaring:)

Varm klem fra Ingeborg

Trallala sa...

Det utsagnet har jeg aldri hørt før, men høres veldig riktig ut. Når man først må selge (?) en hest er det jammen godt å vite at den får det godt dit den kommer. Veldig fine bilder, ser ut som en ordentlig spreking du har der :)

Elisabeth Solum sa...

Flott bilde!