lørdag 16. februar 2013

LAGE SELV: veske

Lyst på et lite prosjekt i helgen?
Jeg utnytter hvert minutt jeg har to ledige armer til å prøve å gjøre små kreative prosjekter. Stolen for eksempel har skiftet farge fra grønn til matt sort  og lager en fin kontrast til alt det lyse vi har i stua.
Vesken er enkelt sydd sammen av et stort kjøkkenhåndkle fra Ferm .
Rotet gjennom hesteutstyret mitt og fant ett par gamle tøyler som ble til skulderremmer. Har man ikke en låve full av hestutstyr kan det sikkert fungere vel så godt med ett gammelt belte også:) Må si meg ganske fornøyd med resultatet!


 
 


   
Ønsker alle en fin helg!

14 kommentarer:

PillePalle sa...

De ble kule både vesken og stolen!
Fin helg til deg. Hilsen fra PillePalle

Fragmenter sa...

Herlig selvgjort nett! Og enig med deg, kontraster gjør seg. Stolen ble kjempetøff i sort.
God helg!
Klem, Elin

Krossmyra sa...

Kjempefin veske! Så kult å bruke tøyler:) Stolen ble knalltøff, går med en plan om å male hyllene og benken på badet sorte, må bare finne tid...
Ha en fortsatt fin helg!
Klem

Ingeborg sa...

Herlig! Veska ble bare så knallfin. Å bruke håndkle var jo kjempelurt. Likte stolen også jeg. Og bildene dine er bare en nytelse for øyet:)

Merete sa...

Hei!
Fant deg via Nib. :) Fin blogg!
Og bra tips til veske da!

Elisabeth Solum sa...

Lekker veske og stol med pute! Så smart å bruke tøyler da .. :) Kjempesøt brikke/brett med mummitroll! :)
Kos deg i helgen! :)
Klem Lisa

Unknown sa...

Jeg falt for stolen ♥! Veske er kjempekult!

Ønsker deg en fin helg videre
Klem,
Vicky

Lille Finur sa...

Stilig veske! Og for en tøff Mumibrikke, blir fargeglad (er det et uttrykk...?) av å se på den.:)

jeg pusler i hverdagen sa...

Så nydelig!
Stolen ble veldig fin i sort, og kontraster er alltid bra og spennende. Og digger veska!! Flink du er :)

Kjempefin helg til deg :) og tusen takk for ord du legger igjen hos meg.

elviras drops sa...

Så fin veska vart, lurt å bruke ein fin kjøkkenhandduk! Stolen vart veldig tøff, eg har også fått sansen for svarte detaljar i interiøret i det siste:-)
Klem frå mari

Uuuglehytta sa...

stilig:D gøy og ha vesker man lager selv da!
"man taver det man haver" ;)
suuupersøt den mummidekkebrikken da:D
ønsker deg en finfin helg!!
//Karoline//

siri ore elle sa...

Stilig veske! Så kreativ du er!! Likte stoffet kjempegodt!
Siri

Fabelaktig sa...

takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

Du er ett fyrverkeri av kreativitet - såå fin veske! Også ferm da :) hihi!

Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

Klem fra
-Maia

(eddas) sa...

Vesken ble snasen...så gøy med ting en skaper selv:)
fin kveld...
klemklem