torsdag 22. mars 2012

Epleskaller..

Herlig vær idag!
Jeg jobber og sover meg gjennom denne uken så har ikke blitt så mye tid til bilder. Viser derfor idag frem et kanskje ikke helt typisk" Gøy på Tangen- bilde", men det er ihvertfall veldig "gøy på Tangen- humor" i det:)


Da jeg skulle ta bilder til Stilleben utfordringen kom denne ideen. De aller fleste har kanskje sett det kjente maleriet 
"Drei Totenschädel". Det er et maleri av tre hodeskaller som ligger på et bord.


Ha en fantastisk dag alle sammen!
Håper jeg fikk frem et lite smil hos dere:)



7 kommentarer:

Tine i Rosablokken sa...

Ha ha så utrolig kult! Så kreativ du er. fikk i allefall frem et smil hos meg. du må ikke jobbe deg i hjel nå da, håper du skal ha påske ferie :)

Gøy at du hadde rotet deg bort i bryllupsbloggen. Skal skje mere der, gøy å ha helt blanke ark på en blogg, og jeg tror faktisk du er en av få som har sett den, familie har ikke fått link enda :)

Ha en fin Innspurt til helg ::)

nå må jeg

Duse Pasteller sa...

Haha, den var ny!!
Kuuult!:D
Ha en finfin dag!
Klem:)

Ingeborg sa...

Morsomt, måtte smile av den:) Skjønner du har travle dager, jeg har hatt mitt første fotooppdrag for Senterforeningen i dag. Virkelig moro!

I morgen er det fredag, håper du har helgefri. Jeg skal prøve å få gjort en del med siste innsendingsoppgave i fotokurset jeg holder på med:)

Varm klem fra Ingeborg

Karianne Vikse sa...

Det var jammen meg et kult innlegg.
FLink du er.
Jeg fant bloggen din tidligere i dag, kjket du fant turen inn til meg også og tusen takk for fin hilsen.
Velkommen igjen.

Klem fra Karianne

Fabelaktig sa...

HAhaha! Denne likte jeg!
Du er så herlig, søta!

Fin kveld!
klem

Therese Roksøy sa...

Kusine!! Jeg må bare si at jeg synes denne bloggen din er så fantastisk nydelig! Må kikke inn litt hver dag:) Du er så superduper flink til å ta foto, lage ting og sammensettingen av farger! :)
Nydelig, flickan!
Klemmer fra Therese

Therese Roksøy sa...

By the way, de epleskrottene var bare helt nydelig de også:)