lørdag 24. mars 2012

LYS

Da var helgen her for meg også:)
Må si jeg er utrolig stolt av de jeg jobber med!
Flinke, blide, positive, engasjerte!
"ungdommen nå til dags" er FANTASTISKE og det skal 
jeg huske på når jeg blir gammel og gnurete:)


Rakk en liten tur i skogen når jeg kom hjem, 
fantastisk lys!




hvitveisen er her :)
Det skjer noe med meg når jeg kjenner mose under føttene,
lykke!
Jeg vil tro jeg ser like glad ut som David Guetta hver gang jeg er i nærheten av mose..

(Hvis dere ikke forstår denne setningen så må dere google en hvilken som helst video av han, så forstår dere hvor glad jeg er i mose..)

 Ser dere hesten?
Drømmer om å ha en hvit hest igjen, enda jeg egentlig ikke har tid til 1 engang..Og jeg har 2..
 

 Fant så mange ting i skogen idag som fasinerte meg.
Dette treet ser ut som det har årer..

 Og denne steinen har parykk..
Magnona lurer seg med på bildet:)

Zita og Magnona er selvsagt med på tur..
 Det er massevis av inspirasjon å finne i skogen.



Litt kos på verandaen ble det også tid til.
Min "må ha" for tiden er Halmstad cider med smaken " Rose"
LOVE IT!
(Disse tar jeg med så dere ikke tror jeg er sånn rar dame som 
bare surrer rundt i skogen...)
 Ha en fortsatt herlig helg alle sammen <3

9 kommentarer:

Tine i Rosablokken sa...

Du er helt utrolig! De flotteste bildene. sier det hver gang jeg er her, men hele tiden noe som jeg bare er nødt til å rose. For en stemning du har fanget. Jeg fikk nytt litt sol i dag jeg og, og oppdaget for første gang selvutløser knappen. blen en gooood del bilder å sortere gjennom!

Herlig med mad men kveld, liker den serien. jeg har vært litt fyllesyk, så har sett 4 ulike romcoms i dag og spist kyllingvinger.

Ja det er brae å spørre om det, studerer sosiologi akkurat nå, men har søkt meg over til lærer skolen , så forhåpentligvis blir jeg barneskole lærer til slutt. forhåpentligvis før jeg har brukt opp alt studie lånet!

Vel kos deg i morgen. DAAA skal jeg skrive oppgave. kan ikke drive å utsette i evigheter heller.

Unknown sa...

Så nydelige bilder fra skogen.
Klem, Drude

Krossmyra sa...

For noen nyyyydelige bilder!! Skimtet en hest der ja, hvite hester er knallfine:) (selvsagt, siden jeg har en selv, hehe) Det med tid til hesten er ikke lett, sliter selv innimellom. Og jeg drømmer om en shettis til barna...sukk...

Og kjempefin pute du har forresten:)
Håper du får en flott dag!
Klem Monica

Fabelaktig sa...

Du klarer å fange en egen stemning i dine bilder, som jeg lar meg trollbinde av :) Blir bare mer og mer glad i bloggen her inne!

Happy søndag! Her skal siste strøk males, ukeblader skal leses i solen og grillen skal fyres opp. Yeay for en herlig søndag!
Solklem fra Nesåsen

Therese Roksøy sa...

Nydelig, flickan:)Jeg så hesten! Skjønner godt du har lyst på en hvit hest :) Jeg selv har lyst på en bondegård med verdens fineste dølahest:) Jaja, det er vel lov å ha drømmer....
Nydelige stemningsbilder! Ha en flott helg videre:)
Klemmer

Therese Roksøy sa...

Nydelig, flickan:)Jeg så hesten! Skjønner godt du har lyst på en hvit hest :) Jeg selv har lyst på en bondegård med verdens fineste dølahest:) Jaja, det er vel lov å ha drømmer....
Nydelige stemningsbilder! Ha en flott helg videre:)
Klemmer

Saras stove sa...

Hehe.. du skriver så artig, og dine bilder er fantastiske!! For et utrolig vakkert lys du har klart å "fange"! Og så nusselig at katten også er med på tur :) Kjempe fin betong te-lysestake! Ønsker deg en herlig dag! Klem fra Sara

Ingeborg sa...

Så nydelige bilder, nok en gang, god stemning fra skogen. Håper du har hatt ei fin helg godeste du:)

Jeg har hatt ei aldeles nydelig helg. I går fikk jeg tatt mange bilder til siste innsendingsoppgave i fotokurset jeg tar.

Fin uke til deg:)

Nina sa...

Hva slags merke/hvor er er det glasset du har cider i? Utrolig fint!!