tirsdag 6. mars 2012

Ha en fin dag!

Det skal ihvertfall jeg ha:)
Våknet alene i sengen, noe som er litt rart for jeg står alltid opp først..  men da jeg kikket ut av vinduet hadde min kjære, fantastiske bergenser tatt ut alle hestene og gitt dem frokost, HELT ALENE.. Jeg er helt imponert!
Så nå sitter jeg og koser meg med begge pusekattene i fanget før jobb.
 Herlig start på dagen:)

De siste dagene har jeg fått så mange koselige kommentarer og ikke minst noen nye følgere.
Tusen takk alle sammen, dere gjør meg happy!!
Ha en finfin dag alle sammen!

8 kommentarer:

Tine i Rosablokken sa...

Hørtes ut som hen herlig morgen med en sin bergenser. Jeg var glad da jeg klarte å våkne klokka 8 i dag!

Ha en fin fin dag :)

Sukkertøy for øyet sa...

Hello :)

Takk for svar på mail!
Supert altså!

..må si jeg er noe "sjalu" på at du kan titte ut av vinduet å se hestene dine! Det er nok drømmen min også..
Men til den gang må jeg kjøre 15 minutter for å komme til min prins *ler*

Ha en fin dag :)

- Ida Susanne

Sukkertøy for øyet sa...

Hihi, ja.. Husker da jeg hadde foringsansvaret i den forrige stallen, da husker jeg at jeg foret alle 20 hestene ute, syklet fort hjem igjen og la meg igjen *ler*

Men er ingen lyd som slår humrende hester når man åpner døra da..På mange måter den beste måten å starte dagen på :)

Prinsen er avbildet på høyre side på bloggen min, litt langt nede :)

Monica sa...

Morgenstund har gull i munn, hørtes herlig ut å ha så god tid at du kan kose med pus før du drar på jobb. Fine bilder du har i NIB-utfordringen i innlegget under her :))

Ha en fortsatt fin kveld :))

Linnéa sa...

Hehe ja vi har truffet hverandre før :) Håper ikke du syns det ble veldig rart at jeg la igjen en kommentar her.. Du er veldig dyktig med kamera, så måtte bare legge igjen et spor :)

Og jammen har du ikke fått bergenseren til å like hester også, ikke dårlig hihi :)

Klem Linnea

Tine i Rosablokken sa...

Nå har jeg satt hugo på neXXXXXing (sensurer det ordet), så spennde ut! Takk for kommentarene dine, liker når folk legger igjen genuine spor, og særlig komplimenter mopsen! Et liv uten hund tror jeg jeg aldri kommer til å gå tilbake til. Selvom mopsen til tider er rett plagsom, eks: han blir sjalu når jeg prater i telefonen. arg.

dogs!

Ingeborg sa...

Deilig med slike hverdagsgleder:)

Jeg har hatt klubbjentene på besøk i kveld, og vi har kost oss. Det er også en hverdagsglede.

Takk for ord på bloggen:)

Karoline sa...

Her var det mye fint :) Legger meg til som følger!
Ha en nydelig helg!