søndag 25. mars 2012

Summer wind

For en perfekt dag!
Fri, strålende sol,varmt nok til at hestene kunne 
få luftet pelsen uten klær:)
 verdens beste ble hentet på flyplassen etter 
en svipptur til Bergen.




Har malt litt.. det blir mere grønt i huset
trent lille røde ferrari-ponnien
Spist grillmat på verandaen



Hatt koselig besøk av verdens beste storebror som klagde på maling "skillsene" mine
Skravle og drikke kaffe med søte Line
slappet av på benken i sola med kjærsten
( litt svidd faktisk)
 Sydd en "Gøy på Tangen" kanin:)
Hadde helt glemt hvor gøy det er å sy...




Pollensesongen er igang kjenner jeg, så er ganske sliten og sløv
for tiden.
 Med humørsvingninger som en "berg og dalbane".. 
Stakkars bergenseren..
Kameraet har fått hvile mesteparten av tiden
jeg har rett og slett ikke helt fokus om dagen.


Kvelden har vi brukt til å lade.. 
Bergenseren med høylytt, irriterende bilspill.
Jeg med Frank Sinatra på ørene og 
bloggen tegnehanne.no,
 ler så tårene spruter
måtte faktisk ta av de nye hodetelefonene fordi jeg var 
redd de ikke tålte så mye saltvann...



Herlig ny uke ønskes til alle dere der ute <3

Musikktips?
Frank Sinatra med summerwind såklart!



9 kommentarer:

Ingeborg sa...

Åh, så nydelig innlegg, smiler og koser meg. Og de betonglysestakene/lyktene er så fine:)))

God natt kjære deg:)

elviras drops sa...

Høres ut som ein perfekt og innhaldsrik dag. Ikkje bry deg om broren din, du er flink til å male:-) Deilig med vår!!!!
Stor klem frå Mari

Tine i Rosablokken sa...

For en perfekt dag det virker som du har hatt, så heeeerrrlig! Tegnehanne er det gøyeste som fins, så mye selvironi.
Dette innlegget gjorde meg glaaaaad! For en herlig uteplass du har, så idyllisk :))
Håper å se mer av både kanin og maling. grønt er jo utrolig skjønt og passer godt nå, i herligste våren.

Håper du har fått ladet batteriene godt opp, og klarer å ignorere pollen slik at du får en herlig uke :)

Klem fra Tine

Krossmyra sa...

Så fine bilder, HERLIG når det er så vårlig! Vi hadde også en fantastisk dag i går, hadde med Isak og venninnen hans på kjøretur med Luna. Ser ut som det blir bra vær i dag også:)

Utrolig digg når hestene endelig kan få av klærne. Luna har gått uten denne vinteren, orket ikke det styret i år, i fjor vokste ikke pelsen ordentlig ut før juni kom! (Og da ble hun barbert i november). Så er hun drektig også da, så er ikke i full trening:) (Fikk Luna mot føllavtale, så det er ikke mitt føll). Blir kos det:)

Satser på vi begge får en solrik uke!
Klem Monica

Svenngården sa...

Finfine bilder :)

Fabelaktig sa...

Ett innlegg som får meg til å smile og sitte igjen med godfølelsen :)

Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
Storgodklem!

Fruehuset sa...

hehe, koselig innlegg:)

Takk for informasjon angående redigeringen, eg brukar Lightroom og er veldig nybegynnar - håpar å få til noko av det samme:)

God mandagskveld!

Ingeborg sa...

Var et koselig oppdrag dette å fotografere barna. Så mye å observere:)
Har hatt fine dager, men i morgen begynner regnet. Det er vi forsåvidt vant med, så det tar jeg som det kommer.

Håper ikke allergien tar fra deg all energi, jeg er glad jeg slipper.
Trenger å være opplagt nå. Mandag begynner vi å innrede den nye butikken. Jeg GLEDER meg:)

God klem, Ingeborg

Julie Søndergaard sa...

Jeg syntes dine betonlysestager er så smukke og har selv rendt med tanken om at lave sådan nogle.
Men jeg er i tvivl om hvordan man gør, vil du lave en vejledning eller forklare mig måske?

Kh Julie