lørdag 2. juli 2011

Pause

Denne helgen har vi egentlig gjort ingenting, det er ikke ofte!
Jeg har ikke vært helt i form og derfor brukt mesteparten av tiden på å "powernappe" uten at jeg har følt at batteriet er blitt ladet noe særlig.
Tror vi trenger en ferie snart, reise bort og ikke tenke på noe..


innimellom ladingen har det blitt tatt litt bilder da, er jo så fint ute med alle fargene



Vi har kjøpt oss skikkelig photoprinter, det er stas!



Den eldste på gården har kjøpt seg helikopter, så det har vært mye snakk om det i helgen:)


De fine blomstene har forandret seg til heste- godis




Solen har vi ikke sett så mye til, men det har vært vanvittig varmt så vi har spist god lunsj på verandaen




Et lite fotoprosjekt med disse flygende hestene, resultatet på trykk ble veldig bra


Har endelig fått malt skattekisten min.
Fikk den av min tante som igjen hadde fått den av en sjømann,
lurer på hvilke hav den har vært på...



Må vise frem denne supersøte lykten vi fant i byen for en stund siden, den passer helt perfekt hos oss<3


Gråtass i rød frakk, i mitt neste liv vil jeg være den, ihvertfall virke like godt som den.
Den bare går uansett vær og årstid år etter år..


Den er kanskje litt sliten i lakken, men hvem er vel ikke det etter 50 år med hardt arbeid:)

På tide med en ny powernap!

klem fra oss på Tangen




1 kommentar:

Mamman og pappan din sa...

Hei igjen

Flotte bilder som alltid - og jeg kan garantere at maten var like god som den ser ut på bildet - jeg spiste den nemlig. Takk for kjempegod lunsj, det er alltid så koselig å komme til dere. Det er akkurat så koselig som det ser ut på bildene dine. Klem fra mamman din igjen