fredag 9. november 2012

Helgekos

Hva er deres helgeplaner?



Mannen i huset er hjemme med en heftig infeksjon i det ene beinet...stakkars....Og jeg, jeg sitter jo å blomstrer ;) 
Det er ganske uvant å ikke kunne gjøre det samme som før, kroppen sier klart ifra når nok er nok.
Jeg har heldigvis funnet en arbeidsmengde som passer perfekt og endret endel på rutiner i hverdagen, men hodet er enda ikke helt med på at livet er ganske så laidback iforhold til hva jeg er vant til.
Så hva bruker man helgen til? Man koser seg!
Regnet plasker på rutene og det knitrer fra peisen.
Planen er å ligge lenge under dyna, tenne lys, se en film, drikke te .

 

 Ønsker alle en koselig helg!



7 kommentarer:

bevaremegvel sa...

Hei fine deg! Så flotte bilder, liker så godt det "reinsdyrgeviret" på det øverste bildet :)
Så bra at du klarer å slappe av og finne ditt tempo. Kos deg i helga, hørtes ut som bra planer :)

Klem

Cassandra sa...

Mine planer ble skrinlagt fordi jeg åpnet e-posten idag. siden har jeg sitti med programmering og det blir det resten av helga for meg, sukk.

Ønsker deg en god helg, kose deg litt ekstra for meg ;)
klem

Ingeborg sa...

Her er helg lik tapetsering på kjøkkenet, gleder meg utrolig til vi blir ferdig.

Kos dere inne i huset deres og god bedring til mannen, og du får bare lytte til kroppen din.

Den beste nyheten denne uka kom fra Nederland der venninna mi har våknet og er klar og orientert, snart kommer hun hjem:)

Fin helg til deg:)

MittLilleHjerte sa...

Deilig med kosehelg og pleie av mannen da:)
Her har min datter fått omgangssyke...så da blir det hjemmehelg her også!
Lekre bilder:)'
God helg og god bedring til mannen;)
Klem

Therese sa...

Kos!!!!! Nydelige bilder:) God helg!

linnørtenånå sa...

Her er helga uten planer, annet enn et besøk til foreldra på søndag..
Lite planer i helgene som regel :)

Go helg til deg :)

Anonym sa...

Høres ut som du hadde en topp helg :) fortsett å blomstre og del det videre i form av dine herlige bilder og ord! Ønsker deg en god uke <3 klem