tirsdag 25. desember 2012

Julestemning

 
Så kom julestemningen for fullt med " hovmesteren og grevinnen" på Lille julaften mens snøen dalte ned i store filler. Nissen hadde fylt julestrømpa iløpet av natten og Askepott var like fantastisk  og vakker som alltid!

 



 Spark og ski ble tatt frem, deilig å ha god tid på selveste julaften! Snille må vi også ha vært for nissen kom med masse fine pakker:)Jul er stas!

Verdens beste bergenser og bestemor har brukt store deler av formiddagen idag også på ski for å gjøre plass til ny mat i ett av julens mange familieselskaper. Bestefar er blitt en racer på å kjøre traktor og måker snø så det spruter!
Mens Trulte (les meg)tar livet med ro, god og stappa..ikke lenge igjen nå heldigvis:)


 

Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen!
Gleder meg til å ta en runde og lese om deres feiringer:)
Men først litt mere selskapligheter og ikke minst litt mere mat!



6 kommentarer:

elviras drops sa...

Åå skikkeleg julestemning hos dokke i perfekte omgivnada! Kjempefine bilder. Kos doke vidare!
Juleklem frå mari

Anonym sa...

Så utrulig flotte bilder hos deg,herlig julestemning og så snø og alt,dere er kjempeheldige for det kunne eg og tenkt meg her:)
Ønsker deg ei forsatt fine juledager.
Klem fra Lillian

MittLilleHjerte sa...

Flotte bilder og herlig julestemning!
God jule:)
Klem Janne

Livets små øyeblikk sa...

Nydelige bilder med massevis av julestemning, det er så kjekt å titte innom her:)
Ønsker deg ei fortsatt god romjul fylt med mange fine øyeblikk.
Varm klem
Hanne:)

Ingeborg sa...

Nydelige bilder med masse god stemning. Det ser ut til at dere har en fin jul, og tenk neste jul, da har dere ei lita snuppe med i feiringa.

Kos dere videre. Vi skal til Jølster i dag, til gården "vår"

Klem fra Ingeborg

Elisabeth Solum sa...

Koselige bilder! :)
Jeg kjørte en del spark da jeg var liten. Savner det ..
Klem Lisa