torsdag 12. september 2013

Prinsessefeiring

 

I slutten av august feiret vi navnfest for lille tulla vår.
Fantastisk vær og fantastiske mennesker, deilig grillmat og salater.
Flotte gaver, glade ansikter. Muffins dekorert med håndlagede ekorn, rådyr og fluesopper.
I hele sommer har jeg tenkt, gledet meg, laget pompoms og vimpelrekker i lange baner. Dagen ble helt perfekt!
Jeg er så takknemlig for at vi har så mange fine mennesker rundt oss som er så glad i lille prinsessa vår!



 







Idag er Tilde 8 mnd! Det er rett før hun knekker koden med å krabbe så hun drar seg rundt som en sel i hele huset:)
Mere hår på hodet og to tenner, tiden går så alt for fort!

 
Ønsker alle en super helg <3

4 kommentarer:

Ingeborg sa...

Så nydelig ei lita prinsesse :) Og sommerfest akkurat slik jeg også liker det. God mat, gode mennesker og nydelig vær. Så bra at dagen ble slik!

Varm klem til dere.

Anonym sa...

Så nydelig dekka på i fineste rosa fargen og jammen er ho skjønn,et fantastisk bilde av ho❤

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Så nydelig dekket til navnefest!

Og gratulerer med den lille, tiden går altfor fort ja!
Mine har rukket å bli tre og ett og et halvt, og det er turbo hvert sekund av dagen ;)

Ønsker deg en fin fredag og helg!

elviras drops sa...

Nydeleg lita prinsesse dokke har! Så kjekt at navnefesten vart så vellykka, veldig fint og gjennomført pynta. Søte muffins:-)
Stor klem