mandag 6. april 2015

Påskebordet




Denne påsken har inneholdt alt som må til!
Lange frokoster, deilig lammestek, grilling ute, vaffelsteking, rødvin, krim og ikke minst MANGE timer ute i solen!
 Å bo på landet har mange fordeler, å gå til "naboen" for å kjøpe ferske egg er vel nesten en eksotisk opplevelse å regne, koselig var det ihvertfall å gå hjem med sekken full av egg.

Før påske laget jeg "egg" av gips 
Servietter og duk av den mykeste lin
fjær i forskjellige størrelser 
heklede eggholdere, "gåsunger"
vips var bordet klart!

 



 Men det største av alt er at jeg har tatt steget, fulgt drømmen min (enda så skummelt det er) 
og åpnet en posterbutikk på nett! Gleder meg til å vise den frem!

Ønsker dere alle en fin uke!



1 kommentar:

linnørtenånå sa...

Kosligste påskebordet ever :)
Kos å kunne gå til naboen etter egg, kjøper for tiden fra gård, men ikke frittgående da. Da jeg vokste opp hadde vi egne frittgående høns. Blir det noen gang en gård håper jeg å kunne ha noen selv :)
Håper du får en fin uke :)