søndag 19. februar 2012

Så mye kjærlihet

Igår fikk æren av å ta bilder i bryllupet til disse to vakre!

Været var ikke helt med oss så jeg fikk meg noen utfordringer iforhold til lys, men jeg håper det ble noe de kan bruke ihvertfall.. Bryllupet ble feiret på Karlsvika Gård,  et fantastisk fint lokale.
Under de mange fine talene fant jeg vel også ut at jeg begynner å bli ordentlig voksen når jeg ble så rørt at tårene presset seg på, enda jeg ikke kjenner brudeparet eller talerne spesielt godt. 

Så etter å ha vært med en hel dag der alt dreier seg om kjærlighet må jeg inrømme at jeg selv også vandret rundt på en rosa sky.





Og der jeg sitter høyt oppe på min rosa sky sier kjærsten min det fineste jeg har hørt på lenge:


" Hvis jeg kunne, skulle jeg laget solskinn til deg hver eneste dag"
Dette riktignok etter noen øl da han hadde vært ute med jobben, men jeg tror han husker det hehe..





                                                                         

                                   Dette bildet er med i en fotokonkurranse hos Øyeblikk - http://www.oyeblikk.net/



                                                                            

3 kommentarer:

Ingeborg sa...

Så nydelig. Liker at du ikke har sentrert paret, det gjør bildet mer spennende. Og du har i hvert fall truffet med lyset i dette bildet:)

Lykke til i konkurransen:)

Fotograf Britt sa...

Vakkert bilde...en av mine favoritter..Lykke til....Lagt meg til som følger...

Britt Kristin...

øyeblikk.net sa...

Herlig stemning og flott lys!
Hilsen fra Øyeblikkjentene