søndag 22. april 2012

Bloggverden = heiagjeng

Jeg har fundert endel på hvorfor jeg liker bloggverden 
så godt og etter litt grubling kom jeg frem til en viktig faktor:
Bloggverden er som en stor heiagjeng!



To herlige damer har gitt meg en award, gå inn og besøk disse to kreative, flinke, gode damene! Vicky med bloggen
Living four seasons
Og Ingeborg med bloggen min kreative hverdag.
Jeg setter utrolig stor pris på det!
Men dette innlegget skal være om alle dere og oss:)


I påsken  sendte jeg avgårde et kanin mønster til en dyktig og syglad dame. Anbefaler alle å kikke innom Lisa-sol.
I posten dukket denne kjempefine kurven opp, 
som takk for mønsteret!
Den passer som dere ser helt perfekt her i huset.


Det er slike ting jeg mener med at bloggverden er en stor heiagjeng! Vi er en gruppe med totalt forskjellige bakgrunner, stiler,steder, land,
livssyn, alder og allikevel møtes man med koselige kommentarer, støtte og massevis av vennlighet.
 Vi deler gjerne våre råd med hverandre.
Vi roser og er oppriktige .


Nå er jo ikke bloggen min så kjent så jeg har ikke opplevd noe negative kommentarer, men det er denne gjennomgående vennligheten jeg setter så stor pris på.
Her i min bloggverden er det ikke mye tegn til jantelov:)



Igår hadde vi en super og effektiv dag, vasking av hus, gjort unna masse ærender, grillet pølser, støpt sementpotter og ikke minst loppisjakt!
Fangsten ble en gammel koffert, hva skal den brukes til?
Dagen ble faktisk så super at vi aldri rakk å spise middag,
ble bare sittende å prate og plutselig var det natta.
Sånne kvelder er fantastiske!



Fine herr Kanin fikk være med hjem fra plantasjen.
Bergenseren syns han er skummel og mener at den flytter seg rundt
haha!


Den fine kurven fra Lisa-sol har kanintrykk på den ene siden og lykketallet mitt på den andre siden:)
kanin har liksom blitt min "gøy på Tangen" assosiasjon nr 1.




Igjen sier jeg tusen takk for alle fine kommentarer, at dere tar dere tid, at dere alltid er vennlige, hyggeligeog ikke minst fantastiske!

HA EN HERLIG SØNDAG <3

17 kommentarer:

Fragmenter sa...

Er så enig med deg, Blogglandia er et godt sted å være. Så mange hyggelige tilbakemeldinger, så mange oppmuntrende og støttende ord, og ikke minst, masse deilig inspirasjon!
Digger kaninen din! (fikk akutt behov for å dra på plantasjen;)). Og sånne fine gamle kofferter er jo perfekt til oppbevarnig av hobbystæsj, eller tepper/puter:)
Fin søndag til jeg! Jeg skal snart på låvesalg, juhu!!
Klem, Elin

Bjørkli Søndre sa...

Så godt sagt! Enig med eg. Så herlige bilder. Og slike gamle kofferter er så stilige!

Ha en flott søndag!

Fine Friminutt sa...

Helt enig! Kjempebra sagt:-) Synes kaninen er kjempesøt jeg:) Om han slutter å flytte seg selv, så får du fkytte han litt rundt med vilje av og til slik at "mystikken" består..;-) Ha en fin dag!

Krossmyra sa...

Fine ting og nydelige bilder! Veldig kul koffert, jeg vurderte også å kjøpe en gammel koffert på en antikkmesse jeg var på for en stund siden, men fant ikke ut hva jeg ville bruke den til i farten, så det ble ikke noe av.
(Hjalp jo ikke at mannen stod ved siden av meg og sa "nei" til omtrent alt jeg hadde lyst på:P)

Enig, bloggverden er fantastisk!
Ha en herlig søndag!
Klem

Anonym sa...

Du skriver så herligt og viser alltid så fine bilder:)
Er så enig med deg i det du skriver,trenger ein råd eller lure på noko så er folk der og kommenterer og oppmuntrer om det er det ein treng,synest det er så mange flotte folk,det er sån at eg kunne virkelig tenkt meg å møtt de personlig:))
Ønske deg ein fin fin søndag!
Klem

Saras stove sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Saras stove sa...

Jeg liiiiker stilen din! Den er kul, herlig og original! Du er så dyktig på å ta fine bilder og sette sammen saker og ting til et fint stilleben! Jeg koser meg sånn her hos deg :) Fint oppsummert om blogglandia! - vi skaper sannelig et godt sted for hverandre :) Det hele er en vinn-vinn situasjon ;) Ønsker deg en herlig søndag! Klem fra Sara

Christine sa...

Dette er jo en av hovedgrunnene til at jeg elsker å blogge selv :D desverre har jeg bynt å få noen negative kommentarer også, og siden dette er så nytt for meg går det også litt inpå meg. Men ja ja, de allerfleste legger igjen fine komentarer og det er det som betyr noe :D

Tingene var kjempefine, og den kanien var bare helt nydelig :D Ha en kjempefin søndag :D

Therese Roksøy sa...

Et nydelig innlegg som alltid, kusine!! ;) God søndag! Klemmer

Uuuglehytta sa...

helt enig;) er en selvtillits boost+lykke og få herlige kommentarer:) og det fortjener du, du er kjempeflink!! urtolig fine bilder du tar!

god søndag!:)
klemfra Karoline

Små gleder sa...

Herlig kurv, og flotte bilder :D

Cassandra sa...

Og jeg skvatt, ikke av kaninen som beveger seg rundt, men av det nederste bildet ditt. Der satt jo katten min :lol:
Her kalles han for linselus, for han er utrolig flink til å rote seg med på bilder. Men jeg tipper du har en katt som ligner.

Ingeborg sa...

Så nydelig innlegg, og tanker jeg kan kjenne igjen. Liker bildene også:)

Fin ny uke til deg med en god, varm klem:)

Linnéa sa...

Enig med du, blogglandia er et fint sted. Masse kjekke folk man blir kjente med, og så mye inspirasjon å hente! Er vel ikke akkurat sikkert vi hadde blitt kjent hadde det ikke vært for dette, men du virker som er veldig hyggelig jente så jeg er veldig glad for at vi kjenner hverandre litt nå (og så synes jeg selvfølgelig er veldig kjekt at bergenseren har funnet seg en så flott jente som du er :)

Husker ikke om jeg har svart på spørsmålet ditt ang neonblyantene, men de er iallefall kjøpt hos Søstrene Grene.


Superduper fin mandag til deg!

Klem

Tine i Rosablokken sa...

Helt enig! den delene av bloggland vi holder til i er jo bare positiv og mega hyggelig. Er nok verre å være tenåringsblogger.

Er i allefall glad du er her :)

Og gratulerer med kuleste kul kanin. ikke skummel.
Den burde ha møtt min. kanskje jeg skulle ha kjøpt en selv :=)

Elisabeth Solum sa...

Såå koselig å se bilde av kurven på bloggen din! :) Det var veldig fint med fioler oppi! :)
Stilig koffert du fant på loppemarkedet, har sansen for sånne gamle ting jeg også!
Likte kaninen også .. :)
Jeg lagde bloggen min for et par år siden, må si jeg har hatt veldig mye glede av den. Det er så inspirerende å lage ting når en får sånne gode tilbakemeldinger, også det at det er mange som kommer på besøk! :)Veldig inspirerende å følge andres blogger også.
Ha en god kveld!
Klem Lisa

Vikkebekke sa...

Målgruppa di er forhåpentligvis velreflekterte og intelligente nok til å holde seg god for usaklig drittslenging. I stedet legger vi igjen velfortjente, hyggelige kommentarer :)