fredag 13. april 2012

Helgefrokost & nytt bord


Hva er vel hyggeligere en helgefrokost!
Viser her noen bilder fra en av påskens lange frokoster:)
Siden vi jobber annenhver lørdag er søndagsfrokosten hellig.
Kaffe, egg, bacon og alt som hører til..



Snart et år har jeg vært på leting etter nytt spisebord,
vært innom alt av butikker, masse fint,men så forferdelig dyrt..Dessuten ville jeg helst ha et gammelt bord så jeg har trålet finn.no opp og ned, men ingenting jeg virkelig ville ha.

Men for noen uker tilbake fant jeg dette:


På en bruktbutikk som hadde flyttesalg!
Det er vel verdt sine 200 kr:)


Denne frøkna er ihvertfall storfornøyd!







Jeg ligger fortsatt godt pakket inn under pledd med min ufyslige forkjølelse, men det hjelper da ihvertfall litt å ha selskap i snorkehunden som sover så søtt ved siden av meg og MANGE fine blogger å besøke:)

Håper alle får en herlig helg
med laaange frokoster:)

19 kommentarer:

Christine sa...

bordet var kjempefint :D ble sulten jeg nå ved tanke på god helgefrokost :P

siri ore elle sa...

hei på deg!!
så fine bilder!! likte så godt alle de forskjellige fine stolene!! veldig stilig:-)))
Deilig med lange frokoster:-)) godt det er helf igjen!!
GOD HELG til deg!!
Klem

Fine Friminutt sa...

Kjempefint! Det var du heldig med:-)) Ha en fin kveld, klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flotte bilder, og veldig koselig frokostbord:) Spisebordet er kjempefint, virkelig et kupp:)

Legger meg til som følger av din flotte blogg, og ser frem til å følge deg videre:)

Ønsker deg en riktig glad helg:)
Klem Marianne

Anonym sa...

Superstilig spisestue!!

Katrine

Elisabeth Solum sa...

Koselige bilder! Lekkert det bordet! Passet jo såå godt til de fine stolene dine! :)
God helg! :)
Klem Lisa

Krossmyra sa...

Nydelig bord! Og så billig da, fantastisk:) Har også sett litt etter nytt spisebord, men de koster jo rundt 6-7000, huff...Blir nok å fikse på det vi har en vakker dag:)
Veldig fine stoler du har og:)

Håper formen er fin:)
Ha en herlig helg!!
Klem Monica

Anonym sa...

Så flott bord og fine bilder som alltid:)
Du har det så fint!
Klem og ei fin helg til deg!

Uuuglehytta sa...

kjeempefint bord:) 200kr var det virkelig verdt;)hehe!
og elsker den grønne stolen er så fiiin!!

ønsker deg en god helg!
klemfra karoline!

Unknown sa...

Fine bilder. Bordet var helt topp, og for ikke å snakke om stolene. Gøy å se de samlet. Enig med deg. Det er koselig med helgefrokost.
God helg. Klem, Drude

elviras drops sa...

Kjempefint bord, så elegante bein det har. Verkeleg eit kupp!
God bedring til deg.
Klem frå mari

Fabelaktig sa...

BOrdet var lekkert! Du har det såå fint! Digger den personlige vrien :) LIKER LIKER!

Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

Fin fredag!
klemklem

Fragmenter sa...

Nydelige bilder, og virkelig vakkert bord! Det var nok vel verdt letingen:)
God bedring!
Klem, Elin

annegrete sa...

Hei:)
Engelen står på Vår Frelsers gravlund i Oslo. Og etter å ha sett litt på den VAKRE bloggen din skjønner jeg at den har en farge du hadde likt:) Jeg elsker den. Både fargen og engelens mystiske blikk.
God helg til deg også.

Ingeborg sa...

Likte så godt bordbeina på det ny/gamle bordet, og stolene dine ble jo kjempefine. Fellesfrokost her i huset er noe vi har av og til, har en mann som jobber til alle døgnets tider, så når vi først har fellesfrokost er det veldig stas:)

Jobb er kjempestas for tida, er så fornøyde med det nye lokalet og innredning. Åpner i neste uke:)))

I dag er yngstedatteren 19 år, så hun har hatt huset for seg selv, vi andre har vært oppe på gården til sønnen vår og kost oss med god mat.

Ryggen min er fortsatt litt vrang, god bedring til deg også.

Varm klem:)

Davids Engle sa...

Bordet er virkelig fint. Jeg har også lige været heldig at finde det helt rigtige bord. God nok til 1700 kr. men det syntes jeg var en OK pris trods alt. Det er en gid idé, at du har malet en del af stolene og bordet, og ladet andet stå umalet. Det fine træ spiller smukt op mod farverne. Mit bord trængte til maling, og jeg er ved at male benene lyseblå og bordpladen hvid. Det ser fint ud.
Knus fra Kate

smileull sa...

Åh, så gøy å finne! Den som leter lenge nok, er gjerne heldig til slutt :) Nydelige farger på stolene også, forresten!

Roser og Patina sa...

Hei
Herlighet så koselig dere har det på kjøkkenet! Elsker hvordan du har satt sammen de gamle møblene og fargene du har brukt. Bordet var kjempefint! Heldig du var med det:) Kjekt å ha noe som ikke alle andre har, da blir det med en gang mer personlig i hjemmet synes jeg. Nyydelig med de hvitmalte treveggene i bakgrunnen og filleryen på gulvet. Helgefrokoster er høydepunktet hele uken;) Håper du er bedre i formen nå! Go klem fra Ellen.

LilleLeo sa...

200 kr for det bordet? Oh my! <3