fredag 26. oktober 2012

Fredagshilsen

Er litt uinspirert om dagen..så det ble en bloggpause på meg.
Huset står litt på hodet og kroppen er kranglete så kameraet har hatt en liten pause.
Denne helgen skal jeg prøve å kvitte meg med forkjølelse nr 2, drikke masse te, lese fine blogger og satse på at inspirasjon og energien kommer snikende..

  
Har vært så utrolig ufokusert og surrete den siste tiden!
Alt tar fryktelig lang tid..
Kan jeg skylde på graviditeten? hehe
Magen vokser ihvertfall og jeg føler at "skinndressen" min er et par nr for liten..Så det blir kanskje litt mindre plass til hjernen også;)
 
 

 
Dette brettet fant jeg på loppis forrige helg, en virkelig skatt i mine øyne <3



 

Ønsker alle en herlig helg!

17 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Man blir litt "surrete" når man går gravid, det er så mye som skjer at hodet ikke alltid greier å følge med - skyld på graviditeten med god samvittighet;)

Fine bilder og et lekkert brett - virkelig en skatt ja! Ha riktig god bedring og ei god helg.

Varm klem
Hanne:)

elviras drops sa...

Du tek så stemningsfulle og fine bilder! Her fekk eg lyst til å slå meg ned attmed pus:-)
Kjempefint du har det, likte veldig godt stolen.
Klart du kan skylde på graviditeten,
og når babyen har komt ut kan du skylde på ammetåke;-)
Håper du får kvilt deg godt i helga, ekstra viktig å "lytte" til kroppen og ta vare på seg sjølv når ein er gravid. God helg.
Klem frå mari

Krossmyra sa...

Flotte bilder, for et nydelig fat, passet veldig godt til stolen:) Graviditeten kan du skylde på ja:) Verre med meg som er uinspirert og ikke har noe å skylde på...;) Tusen takk for gratulasjon ang badet, var jo du som sa jeg måtte melde meg på:)
God helg!
Klem

linnørtenånå sa...

Det fatet var skikkeli fint.. :D
Er så mye fint hjemme hos deg..hadde gjerne gått rett inn i bildet og satt meg i stolen der jeg ja :)

Min venninne med termin 26.desember klager på hukommelsen sin, og så sooover hun masse.. Skyld i vei på graviditeten - må vel være greit det.. Forandringer i kroppen kan være slitsomt det og

Ha en skikkeli flott helg :D

Ingeborg sa...

Der var du, ja. Savna deg jeg. Og kombinasjonen forkjøla/gravid er ikke god. Nydelige bilder fra den fine leskroken din, elsker stolen.

Jeg har levert noen blogginnlegg, men det er nesten alt jeg har gjort bortsett fra litt jobb. Energien er ikke helt på plass, viktige ting som skjer om dagen, og tankene surrer i ett.

Men i dag kom jeg meg på trening igjen;) Har en tålmodig treningspartner som ikke har gitt meg opp:)

Fin helg til deg, Cathrine. Varm klem:)

Datt sa...

Hehe, kjenner meg igjen i det at det er mindre plass i hodet etter som magen vokser her altså!! :P Energien er lav, men inspirasjonene høy! :D Nydelige bilder, og god bedring! :)

Hulda sa...

For en herlig krok du viser her. Nydelig stol, og så godt den stod sammen med det brune i interiøret. HErlige bilder!

Duse Pasteller sa...

Er ikke akkurat samme modus som deg, høres det ut for!
VAKRE bilder!
klemklem:)

Elisabeth Solum sa...

Herlige bilder! Nydelig fat! Du er så flink til å sette sammen ting! :)
Kroppen sier i fra når den trenger en pause, du trenger å slappe av litt du også ..
Fin helg til deg! :)
Klem Lisa

MittLilleHjerte sa...

Så fine bilder du tar:))
Og det fatet var jo så nydelig:)
Ønsker deg en riktig fin fin helg!
Klem

Vibeke sa...

Og trangere skal det bli... Noe som er ganske interessant her i Chile, er at "futura mama" (gravide) har egne parkeringsplasser utenfor kjøpesentre, på lik linje med handicappede :)

Therese sa...

Nydelige bilder!!! Liker virkelig fargevalgene dine:) Her har flesteparten av bladene falt på bakken, og frosten har kommet på gressplenen. Jeg driver å sikler på så mange småbruk, men har ikke råd.,,så da er det godt å titte innom din blogg. Hihihihihi Lykke til videre og god bedring med forskjølelsen nr 2. Flinke kroppen din som bærer på ei lita ei! :) Det er kanskje tungt av og til, tro meg, men kvinnekroppen din er en superfin maskin:)You go girl!!! <3 Klemmer fra meg

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Nydelig bilde, det første bildet fikk all min oppmerksomhet idet jeg så det :-)

Her har helgen bestått av nysing, frysing og den største dungen med papir på gulvet... Håper du har blitt kvitt forkjølelsen og jeg satser på å våkne frisk som en fisk i morgen tidlig :-)

Ønsker deg en fin ukestart og håper både piffen, energi kommer tilbake og heldig er du som kan skylde på en graviditet ti, hi :-)

Klæm Vibeke

bevaremegvel sa...

Selv om du føler deg litt uinspirert for tiden tar du fortsatt fantastisk fine bilder :) Ble sittende og kose meg med de, du er så flink til å sette sammen ting.
God bedring med forkjølelsen, ikke så greit når man er gravid i tillegg. Du må fortsette å drikke te, og ro det hele ned :) Kroppen din trenger den energien den kan få nå.

Tusen takk for varm og koselig kommentar hos meg, det satte jeg stor pris på!

Ha en fin uke.
Klem

Fruehuset sa...

Hei:)
JA! Det hadde vore så koselig om vi kunne hatt kaffislaberas sammen med kake og anna godt.
Det er iallefall godt og veta at ein er fleire om å føle seg slik som du svært godt beskriver i bloggen din i dag:)

ELSKER fatet du har funne på loppis.
Fargen var utrulig fin!
Likar også veldig godt hylla di, dei to boksane - kjenner eg blei inspirert til å gjera noko lignande.

Ha ein strålande kveld, eg kosar meg med pinlege øyeblikk på Jakten på kjærligheten:)

Ingeborg sa...

Heisann, har en liten hilsen til deg på bloggen min:)

Anonym sa...

Noe lekre og stemningsfulle bilder har du fått til ihvertfall :) har ikke blogget så mye selv i det siste, først bortreist, så syk, så falt eg på isen og slo hånden.. greier ikke ta bilder enda, men der går fremover :) gode dager ønskes deg og den lille <3 klem