mandag 15. oktober 2012

Sheep monday

Ingen interiørbilder idag, men viser heller frem noen fantastisk, vakre dyr som hører høsten til:)

  
Helgen forsvant så alt for fort!
Med jobbing og en nokså impulsiv tur på konsert lørdag kveld.
Trygt plassert bak lydmannen sto to frøkner med termin i januar, 
man går da ikke glipp av favorittbandet! 



Søndagen telte jeg sauer *fnis*
Ikke lett å få gjort noe her om dagen,men vil kroppen lade så trenger den det nok også.
Nå er det NY UKE og NYE MULIGHETER som gjelder :)


Superflinke  LIDYLL har valgt ut finalister til utfordringen "høstfarger" og jeg er en av dem, HURRA
Jeg er i ekstremt godt selskap vil jeg si..jeg greier ihvertfall ikke selv å bestemme meg for en spesiell favoritt, ta en titt davel!




Igjen, takk for koselige tilbakemeldinger og ikke minst velkommen til nye følgere.
Dere er utrolig inspirerende:)

HA EN FIN NY UKE!

11 kommentarer:

Datt sa...

Fine, fiiiinefine dyra, jeg digger sauer, et er en drøss av de langs den faste tur-ruta mi, heldige jeg og voffsen får selskap! :)

bevaremegvel sa...

Flotte bilder av fine dyr.
Er det ille å si at jeg kunne tenkt meg noen av de skinnene?? Etter at de har levd et langt og lykkelig liv først så klart.

Klem Tessa

Ingeborg sa...

Stilige bilder av stilige dyr:) Jeg har våknet opp fra de døde (les nedtur) og begynner å bli meg selv igjen. Så utrolig deilig.

Fin ny uke til deg du gravide, hvil deg mens du kan:) Varm klem

PS: Har selvfølgelig vært inne og stemt på deg.

MittLilleHjerte sa...

Fine dyrebilder av disse sauene:))
Fin kveld videre!
Klem

elviras drops sa...

Så fiiine bilder!
Seier som Ingeborg; kvil deg mens du kan:-)
Ha ei fin veke!
Klem frå Mari

Ina sa...

Så fine bilder !! Er det mulig å få låne/kjøpe bildene i høy oppløsning ?? Hadde passet perfektpå veggen hos meg :) (veldig glad i sauer med andre ord ! )

Therese sa...

NYDELIG!!!! Superkule dyr det der altså!!! :) he he he he Ha en fantastisk nydelig uke! Vrinsk fra meg:)

Vibeke sa...

Det er kanskje litt i overkant late dager her for tiden. Blir veldig inspirert av sauebildene dine, kanskje jeg må finne noen alpakkaer som kan posere pent for meg når jeg en gang kommer meg ut med kamera :)

Anonym sa...

Saue er åalrighte dyr, hetter det seg. Gratulere med finaleplassen. Hilsen Grethe

Elisabeth Solum sa...

Fine ulldotter! :) Har et grått saueskinn som jeg bruker i bilen, det er så godt å sitte på. Håper du har fått ladet opp i løpet av uka!
Ønsker deg en fin helg! :)
Klem Lisa

Cassandra sa...

Det var jo noen nydelige sauer å telle de der da, ganske tamme også kanskje?