søndag 17. august 2014

Sommerminner

Så er vi langt inn i August allerede..
Tilde  har begynt i barnehage og "verdens beste bergenser" begynner på jobb igjen imorgen etter en lang pappapermisjon, så nå føler jeg at sommeren er på hell.Hestene har flyttet inn igjen og de firbente" sommergjestene" har reist hjem. Heldigvis kan vi se tilbake på mange fine sommerminner...Gå på "slang" i hagen til naboen, smake på rips, sukkererter og tomater.
Båtturer og lange dager på stranda. Sand mellom tærne og sol i ansiktet. Leke med vann i bøtter, kar og kopper. plukke hvite markjordbær og spise dem etterpå. Oppdagelsesturer hjemme med Meshipus som selskap og myemye mer..


Jeg ser frem til høsten nå. Trekke opp i skogen og tenne bål, utforske kongler, nøtter og steiner.
Men det er godt å kunne se tilbake på disse fine minnene også:)

Ønsker alle en fin søndag og en super ny uke!









2 kommentarer:

Malla sa...

Akk, for en nydelig sommer dere har hatt,!
Fantastisk nydelige bilder <3
Lykke til med hverdag :)

Livets små øyeblikk sa...

*sukk* aldeles nydelige sommerminner du deler♡
Jeg er egentlig ganske klar for høsten jeg også, etter den sommeren vi har hatt så kjennes det ikke så tungt å gå mørkere dager i møte. Men det er fint å kunne ta frem sommerminner på mørke høstdager også, det gjør tiden litt lettere synes jeg:)

Ha ei god ny uke, med hverdag og barnehage.
Varm og god klem
Hanne:)