mandag 3. august 2015

SUKKER EKSPERIMENTET: Forberedelseuke

Egentlig var planen å gå rett på " vannvogna" i dette eksperimentet, men da det ble en uke med mye jobbing og familiebesøk hadde jeg ikke lyst til å være mer sær enn det jeg i utgangspunktet er..hehehe

Jeg kan fortelle at jeg allerede i forberedelsesuken fikk jeg kjenne på fler av abstinensene!!
Vondt i hodet og trøtt etterfulgt av en dag med ekstremt mye energi, uro i kroppen og skjelving på hendene. Det var helt umulig å konsentrere seg!

Jeg har klart å holde meg helt unna brus og godis, med unntak av en pakke "sukkerfri" pastiller, men da helgen kom ble det så alt for fristende å åpne en flaske vin, jeg ELSKER rødvin!
Men du kan si jeg angret på det søndag morgen.. 
Urolig søvn, hodepine og null energi etter bare to glass med vin, får håpe jeg husker den følelsen neste gang fristelsen blir stor!



Jeg klart å samle en liten gjeng som er med på eksperimentet så jeg gleder meg veldig til dette!

ER DU MED?


Ingen kommentarer: