torsdag 15. mars 2012

NIPS så det holder..

En del av meg trives best med det minimalistiske, mens den andre ( og største delen) vil ha TINGTINGTING...
Noe som iblant resulterer til en aldri så liten indre krig.. 


På "Fabelaktig bloggen"  kan alle vise frem sin favorittnips!
se flere nipsebidrag HER.
må inrømme at jeg slet litt med å velge, jeg liker jo alle mine ting!
Dyrenips er noe som går igjen i Tangen huset.
 I alle slags størrelser, farger og stiler. 

 Men her er mine to absolutte favoritter om dagen, 
så forskjellige og 
så vakre på hver sin måte:)

Ikveld har jeg vært flink og trimmet ponni, så megselv, en hund og  en bergenser, planen er å fortsette med det også.. 
så da bør vi alle være klare for bikini/badebukse sesongen ca i august:)

Snart helg folkens<3

8 kommentarer:

Svenngården sa...

Hihi, nå måtte jeg le litt! Når jeg leste "trimmet en ponni" tenkte jeg liksom litt mer på pelsstell.. Men jeg skjønte fort at det var annen trim du mente da jeg leste litt til :)
Knis :)

Så kjekt at du føler deg beæret over å være i blogrollen min :) Det er like stort for meg å høre deg si det.. lover :)

Ha en fin kveld!
klem

Unknown sa...

Så fine ting du viser i bildene dine!

Vicky

Liv-Tone sa...

Nydelig grein i taket! Tror jeg forelsket meg i den! :)

Lykke til i utfordringen!

Klem
Liv-Tone

Tine i Rosablokken sa...

Akkurat sån er jeg og; liker å ha et rent uttrykk uten for mye "clutter" men ohboy som jeg liker nips. Ikke det at jeg vil ha det helt hvitt og altfor lite farger, bare det ikke ser rotete ut på feil måte, og high five for dyrenips!!

Trimm hva er det?

Saras stove sa...

Hihi..du skriver så gøy! Nydelig "dyre nips" :) God helg!

fryd&forandring sa...

JA til nips sier jeg bare.. men er som deg -er utrolig deilig med noen helt ryddige flater og.

Så heldig du er som har funnet blåveis! Det var tidlig!!

God helg til deg,
klem fra meg!

Fabelaktig sa...

Så gøy at du deltar på utfordringen inne hos meg :) Jeg blir så glad!

Rådyret var en nydelig!

Klemmer i fleng

Fabelaktig sa...

Så gøy at du deltar på utfordringen inne hos meg :) Jeg blir så glad!

Rådyret var en nydelig!

Klemmer i fleng