mandag 19. mars 2012

Stolt!

Idag har den fine bloggen " Duse pasteller" viet et helt innlegg til min lille, fortsatt litt usynlige "Gøy på Tangen". Nyskjerrig? Se HER :)
Så utrolig koselig og ikke minst gøy å se sine egne bilder i en annen setting. Veldig stolt og ydmyk over at dere der ute kikker innom, kommenterer. 

Fikk beskjed tidligere idag at jeg må holde personalmøte imorgen..grøss, godt jeg ikke fikk lenger tid til å grue meg på og at jeg har verdens fineste folk å jobbe med:)Så jeg får vel begynne å forberede meg litt ihvertfall.

SMIL

Ha en fortsatt herlig uke<3

15 kommentarer:

nina.gjessing@hotmail.com sa...

Hei - her er jeg igjen. Jeg var inne på Duse pasteller - så gøy - dette fortjener du. Så morsomt at så mange har oppdaget de flotte bildene dine. Gleder meg til å se flere vårbilder fremover. Nå må du "hoppe i bingen" og sove godt. Klem fra mamma igjen

ide-puffen sa...

Å så koselig. Du tar jo helt knallsupre bilder. Jeg har fått helt sperre og stopp i utviklingen min når det gjelder foto. Kanskje fordi det er så utrolig mange flinke bloggere. Helt imponert over nivået altså.
Fargekoden på bordet er Sjøgrønn og ikke helt blank. Utskjæringene kom bedre fram med 40... tror jeg. Deilig blågrønn farge.

Men nå god natt.
Klem

Fabelaktig sa...

Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

Så gøy! Det er jo vel fortjent! Bloggen din og du er så herlig! Jeg liker meg her jeg vet du.

Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

Gode klemmer& fine tanker

Ingeborg sa...

Så koselig lesning på en tirsdagsmorgen:) Og flotte gule bilder til å våkne av. Lykke til med personalmøte, jeg skal en tur på trening før jobb. Skal ned å se på linser i morgen, og tar din linseinfo med meg:)

Fin dag til deg, klem.

Fairy Nuf sa...

Så utrolig fantastiske bilder du har tatt. Så det er vel fortjent. Gleder meg til å følge deg fremover!

Anonym sa...

Synest alltid det er så kjekkt å komme inn på bloggen din,du er så flink med bilder,interiør og alt:)
Ha ein fin tirsdag!

Tine i Rosablokken sa...

YEY!! Og velfortjent! Stas når man ikke blir fult så usynlig lenger :))
Nysgjerrigpera her lurer på hva du jobber med?

Og herlige påskeaktigebilder :)

Monica sa...

Vel fortjent oppmerksomhet til deg, du tar såå nydelige bilder :))
Takk for at du sendte meg litt vår, men det har ikke hjulpet stort enda, i går og dagen før lå snøen hvit igjen her, litt bedre i dag så det er kanskje håp om vår snart.
Ble rent misunnelig da jeg så at du har funnet blåveis, VILL ha blåveis her på Nordmøre også! Bodde på østlandet da jeg var lita, og søsteren min, jeg og noen venninner gikk alltid på blåveisjakt om våren.
Telysestakene i betong ble superfine. Hvordan har du gjort det?

Ha en fin (nesten) ny uke :))

Duse Pasteller sa...

Absolutt velfortjent ros!!!
Takk for lånet av bildene! Det var så mange fine, så jeg `tok litt av`..! Håper det er ok:)
Ha en finfin dag og lykke til med personalmøtet!
klem

Krossmyra sa...

Så gøy! Og VELDIG fortjent!! Flinke deg:)

Hihi klart dere også har Marius sengetøyet ja:) Får se om jeg prøver meg, holder på å bygge ridebane der jeg har hesten, så har litt planer om å få til litt gymkhana ihvertfall bare på gøy, så får vi se:)

Håper du får en herlig uke du også!
Klem Monica

Monica sa...

Tusen takk for oppskrifta, var de så store ja, stilig :))

Marit sa...

Nydelige bilder du tar. Blir inspirert, og ingenting er bedre enn det. Følger deg gjerne videre.
Håper personalmøte gikk fint :)

(eddas) sa...

Hei hei..fant deg gjennom duse pasteller.Er alltid gøy å finne nye blogger:)
Hvilket filter bruker du utenpå noen av bildene dine?
Ha en fin dag
klem

MøbelPøbel sa...

Nydelig bidrag i Stillebens-utfordringen!!

Karianne Vikse sa...

Så spennende da.
Jeg syns du er kjempe flink å ta bilder.
Legger meg som følger hos deg.