mandag 9. januar 2012

Blåmandag


Skuffelse nr 1: Jeg burde jo forstått det da jeg våknet fornøyd og var sikker på at det var søndag...


Skuffelse nr 2: Hadde planlagt masse bilder jeg skulle ta før jobb (og var så gira at jeg nesten ikke fikk sove igår kveld) 
MEN ute var det mørkt og grått og jammen snødde det ikke også, masse! Jeg var jo klar for vår...
Så bildene må utsettes til en dag det er lyst nok til at stuen ikke ser ut som hulen til batman..(Uten alle de fancy duppedingsene selvsagt)


Dagen fortsatte vel egentlig bare i den tralten så nå trøster jeg med litt vin og Adele imens jeg "venter" på at jeg kan gå å legge meg.


Morgendagen blir nok bra!


1 kommentar:

GundaM sa...

Hei der og takk for søt kommentar inne hos meg ;)

Så flotte hestebilder du har under her, love it!!!