mandag 16. januar 2012

Vinterstemning

Snøen glimrer fortsatt med sitt fravær, så da har jeg tatt saken i egne hender og laget litt vinterstemning i stua.


Skisalget er jo det som gir oss mat på bordet så det er litt for tidlig å ønske seg vår.. selvom jeg gjør det...   


Gamle norgesremmer kan brukes til det meste!
( gamledagers svar på gaffa teip?) 



Disse fantastiske treskiene fant vi på loppis i høst, fikk 2 par for en krølla 50lapp. De vitner om mange turer i sporet, lurer på hvor de har vært?




På samme loppis fant vi en bunke med bladet " Snø og ski".
De er fra 50- tallet om jeg ikke husker helt feil og er fulle av fine og morsomme bilder. 



Spesielt morsomt å se Gresvig reklamene fra denne tiden.



Det var så nydelig med frihelg! En positiv ting med å jobbe på lørdager er at man setter veldig pris på de fridagene
man har! Så jeg har virkelig kost meg med å drikke kaffe og å ta bilder:)



Må vise frem denne karen her, han er sikkert nærmere 25 år nå..
Han ble lekt mye med da jeg var liten så jeg syntes han fortjente å bli reddet fra kjellertilverelsen.


Håper alle har en flott helg!


2 kommentarer:

Sara sa...

som alltid: fantastisk!

Anita sa...

såkjekke bilder!! og np fekk eg lyst til å hente inn nokre gamle ski i boden.... ;-)